“Leuk restaurant met eigen bier”
Beoordeling van 7 Stern Braeu

7 Stern Braeu
Geclassificeerd als nr. 197 van 4.633 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Duits, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Neubau
1 mei 2017 beoordeeld

Absoluut een leuk restaurant, sfeervol ingericht en serveert eigen, bijzondere bieren.

Qua eten hoef je geen uitgebreide luxe te verwachten. Het is vooral typisch Oostenrijks voor een betaalbare prijs. Ik koos voor de Vienna Schnitzel en ik moet zeggen dat deze mij eigenlijk wat tegenviel. Qua kwaliteit heb ik absoluut betere schnitzels gegeten. Daarnaast kan men wel iets beter zijn best doen qua presentatie van de gerechten.

Restaurant biedt wel de mogelijkheid om lekker lang te tafelen met vrienden/familie onder het genot van een hapje en een biertje.

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor hier terecht gekomen. Ontzettend leuk tentje. Eigen gebrouwen bier, een aanrader om te proberen. Simpele gerechten, allemaal prima. Bedieining ook zeer vriendelijk. We hebben een hoofdgerecht en dessert op, inclusief drank voor €45.

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig verzeild. Eten was goed, niet uitzonderlijk goed. Wel heerlijke Porters geproefd. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Bij de afrekening EISTE de ober eerst zijn fooi alvorens verder af te rekenen. We vonden dit zeer vreemd en vergalde eigelijk de leuke ervaring van het restaurant.

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Soep en een hoofdgerecht besteld. Soep stond binnen 5 minuten op tafel. Helaas t hoofdgerecht 3 minuten later. Dus heel snel de soep naar binnen gewerkt zodat t hoofdgerecht niet koud zou worden. De keuken was erg snel volgens de ober. Om gezellig uit te gaan eten geen aanrader!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met binnentuin en eigen gebrouwen bieren. Verrassend lekkere eenvoudige gerechten die bovendien gunstig geprijsd zijn. Goede en snelle service.

In 7 Stern Braeu geweest? Deel je ervaringen!