Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 7 april 2015

We kregen bij aankomst een hele kleine kamer, 431, ongelooflijk dat ze dat onder 5 sterren kunnen 'verkopen'. Na protest kregen we een grotere kamer. Jammer dat je helemaal geen uitzicht hebt, maar dat zal bij meer Europese hotels zo zijn. Het personeel is gemaakt vriendelijk en eigenlijk ongeïnteresseerd. De lobby is sfeerloos, lijkt meer op 3 sterren. Het ontbijt is prima en ook de locatie, tegenover een M-station. Bij het uitchecken kregen we een belachelijk hoge rekening voor lokaal bellen. Nadat we weer ons ongenoegen over deze rekening uitten werd de rekening geannuleerd.. Vreemde gang van zaken. Dus vooral je mond open doen als je het er niet mee eens bent in dit hotel. Dat verwacht je niet van een 5 sterren... We gaan hier niet weer naar terug.

Kamertip: zie commentaar, weiger 431 te nemen
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 11 september 2014

Op onze stedentrips was nu Wenen aan de beurt, een stad maar 1.40 uur vliegen van in ons geval Rotterdam. In zo'n grote stad (haast 2 milj. inwoners) zijn we altijd kritisch op de locatie. Met de trein slechts 16 minuten en 4 metrohaltes van de luchthaven is dit hotel prima gelegen aan de Schottenring. De binnenstad van Wenen is goed lopend vanuit het hotel te bekijken, maar ook met het openbaar vervoer, metro, tram en bus slechts 50 meter van het hotel is de ligging prima. De receptie was vriendelijk en zonder problemen konden we al om 15.00 uur op onze kamer inchecken. Bij booking.com voor een iets duurdere kamer met ontbijt gekozen. Dit bleek een goede keuze, want de kamer was zeer royaal en ondanks dat ze uitkeek op de redelijk drukke Schottenring hadden we geen geluidoverlast ervan. Helaas was de capaciteit van de airco aan de krappe kant, waardoor de kamer wel warm is, mede veroorzaakt door heerlijk herfstweer. Kennelijk werd er wel "gesleuteld" aan de installatie, omdat er ongevraagd een monteur langskwam en doordat een inspectieluik nogal rudimentair in het behang was uitgesneden. De bedden waren een tikkeltje aan de zachte kant, het schilderwerk mag hier en daar wel weer eens bijgewerkt worden, zaken, die je niet in een 5* hotel verwacht. Ook in de badkamer waren weinig mogelijkheden om een handdoek of een badjas op te hangen. De kamer en badkamer waren schoon, jammer alleen van het stof op de royale kasten. Wel een prima flatscreen en goed werkend WiFi op de kamer.

Het ontbijt is uitstekend te noemen. De kwaliteit, die je in zo'n hotel verwacht! Op onze kamer werd ik op mijn verjaardag verrast met een heerlijke traktatie, die je het gevoel gaf thuis te zijn. Zeer attent van het management.

Kamertip: Kamer 208, wel aan de straatkant, maar zeer comfortabel.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 27 juni 2014

mooie hotel met heel goeie ligging. prijs /kwaliteit is goed. we kregen een juniorsuite toegewezen hoewel ik betaald had voor een superior kamer !
maar dat had mss ook zijn reden . voor een 5sterren hotel vonden we de suite toch wel wat kaal qua inrichting en een veel te kleine tv in de living. maar geen nood we hadden er ook eentje op de slaapkamer. de kopjes voor de koffie op de kamer waren lompe lelijke bekers ipv elegant kopjes. maar al bij al zijn dit kleinigheden als je zoveel kamer hebt voor die prijs.
het ontbijt was enorm lekker en uitgebreid. alleen in een 5 sterren mogen het toch wel stoffen servetten zijn .personeel heel attent in de ontbijtruimte .
de receptie had de ene dag onervaren giegelende meisjes en de andere dag norse onvriendelijke en heel afstandelijke dames ! 's avonds was er altijd een vriendelijke heer die niks teveel vond .
de maitenance was heel goed . lichten kapot die a la minute vervangen werden !

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 23 december 2013

Leuke aanbieding via booking.com, vandaar deze keuze. Ontbijt was uitgebreidt, niets op aan te merken. Ligging prima, alles op loopafstand te doen. Aardig personeel. Receptie redelijk, moesten nog veel leren blijkbaar. Stagiaires denk ik. Hotel is beetje gedateerd, maar wel netjes verder.

Kamertip: Boek op voorhand via hotel en limousine service, is goedkoper dan met taxi naar hotel te gaan vanaf vliegveld. Ook retour makkelijk via receptie te regelen.
Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 24 mei 2013

Zeer aangenaam hotel, op wandelafstand van heel toeristisch Wenen. Metrohalte vóór het hotel. Heel vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet wat aan de dure kant,maar er werd ons zelf reductie voorgesteld zodat de prijs/kwaliteit uitstekend was. De kamer zelf was prima met kluisje en koffie/theefaciliteiten, ook in de badkamer alles naar wens, tot badjassen toe. Het enige minpunt was het feit dat onze kamer (410) in het midden van het hotelgebouw lag (zoals onvermijdelijk nog verschillende andere kamers), zodat wij een ondoorzichtig venster hadden, dat bleek uit te geven op een (weliswaar grote..) 'luchtkoker', een grijze muur en alleen bovenaan de lucht.. Spijtig, maar tenslotte hebben we niet veel tijd op de hotelkamer doorgebracht, de stad is te interessant!

Datum van verblijf: mei 2013