“Mooi hotel met aandachtspunten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna
Beoordeeld als nr. 82 van 359 hotels in Wenen
14 september 2017 beoordeeld

Van dinsdag 5 september t/m vrijdag 8 september in dit hotel verbleven.
Hotel ligt buiten het centrum tegenover park Schonbrun ( ingang dierentuin )
Het is een perfecte hotel om Wenen te ontdekken. Vlakbij het Metro station Hientzing
( U4).
We hadden een Executive kamer geboekt met bad en balkon.Deze kamer was aan de voorkant op de 1e etage, wel wat rumoerig door het verkeer. Voor ons niet echt hinderlijk. We keken tegen park Schonbrun aan, misschien als je hoger zit dat je op het park kijkt. Kamers werden elke dag schoongemaakt. En de bedden waren zeer goed.
Ontbijt was zeer uitgebreid,ondanks het mooie weer konden we maar een keer buiten eten. De vraag is nog steeds waarom. Bediening in de ontbijtzaal is niet erg vriendelijk.Er wordt al afgeruimd en opnieuw gedekt terwijl je nog een tweede keer of je toetje aan het halen bent. Gaf het idee dat je weg moest en niet echt netjes en gastvrij voor een vier sterren hotel.Verschillende keren waren de koffielepeltjes op en de bakjes voor de toetjes.
Personeel bij het inchecken is niet vriendelijk, werden niet welkom geheten en niet gevraagd of we een goede vlucht gehad hadden. Dit tevens ook bij bij het uitchecken ook geen goede terug reis gewenst. Moeten nog wel een lesje klantvriendelijkheid krijgen.
Hebben dit niet tijdens ons verblijf gemeld omdat we het formulier over onze bevindingen te laat op vrijdag pas hebben gezien.
Maar desondanks mooie dagen gehad in een mooi hotel.

Leuke restaurants die vlakbij liggen zijn : Brandauer Schlossbau ( 5 min te lopen )
Grieks Odysseus ( 15 minuten lopen) en Futterboden ( 10 minuten met tram 10 )

Kamertip: Kamers aan de voorkant zijn rumoerig, misschien hoger gelegen kamers niet. Voorkant wel een mooi uit ...
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt prachtig aan een ingang van het park van schloss Schönbrunn. 10 minuten lopen van de dierentuin of het slot. Metrostation op nog geen 5 minuten lopen van het hotel met een prima verbinding met de stad. Hele ruime kamers en een uitstekend ontbijt, het restaurant heeft een beperkte keus voor het diner. Parkeergarage direct onder het hotel is niet erg ruim. Service in het hotel is prima.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vier nachten doorgebracht. Alles is netjes schoon. Het ontbijt was geweldig veel variatie. We hebben zelfs in de balzaal ontbeten. Toch een minpuntje wij hadden hele zachte bedden. Wij zouden zeker terug komen.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld

Het oude gedeelte van het hotel is het voormalig gastenverblijf van Slot Schonbrunn wat aan de overzijde in het park is gelegen. Het hotel is elegant, met een balzaal die ook gebruikt wordt om te ontbijten. Het ontbijt is uitgebreid. Meerdere soorten brood, beleg, zoet en hartig, gebakken omelet met verse ingrediënten. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel, wat je vanuit de lobby kunt bereiken. De kamers zijn goed, schoon en de bedden goed met wifi. De bediening is vriendelijk. In het restaurant kun je lekker eten, en als je terug komt van een dag wandelen in Wenen kun je hier heerlijk koffie drinken met lekker Weens gebak.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de tuinzijde, anders zit je aan een drukke weg.
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld

Goede kamer op gelijkvloers met terras. Goed bed, goede airco, goede wifi, goede parkeergarage (betalend 26,5 euro/d)
Zeer goed ontbijt. Restaurant goed.
Metro naar centrum op korte wandelafstand van hotel.
Goed verblijf gehad in een chique Weense sfeer.

Kamertip: Kamer op gelijkvloers met terras
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel netjes en heel vriendelijk personeel. Ook erg behulpzaam . De kamers zijn heel schoon. De badkamer is erg mooi en netjes. Een hele fijne douche. Met een parkeergarage, die een beetje duur is, maar wel handig dat die er is. Ruime kamer, fris en free wifi. Echt geen een nadeel aan de kamer. Super!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
13 juli 2017 beoordeeld

Waar dit hotel de 4 sterren vandaan haalt, weten wij niet. Meer dan 3 sterren kunnen wij er niet van maken met uitzondering van het ontbijt dan. Dat was meer dan uitstekend! Alles te krijgen ook lactosevrije producten.
Het personeel is vriendelijk, de ligging gunstig tov metro en het Schlosspark, maar dan zijn we ook klaar met de positieve berichten.
Het receptiepersoneel mag dan vriendelijk zijn, maar heeft totaal geen enkel gevoel voor wat belangrijk is. Geen "Aufmerksamkeit" zoals de Duitsers dat noemen.
Wij waren op huwelijksreis en hadden onze kamer na reservering geupgraded naar een deluxe kamer. Dit ook gemeld bij boeking en aankomst.
Bij aankomst kregen we een kamer op de 5e etage onder het dak. De gangen van de 5e etage zien er bijzonder gedateerd uit. De hoekkamer was erg groot, maar zeer sober en summier ingericht en ook tamelijk gedateerd. Weinig aan de muren, geen koffie/thee faciliteiten (heeft tegenwoordig een 3 sterren hotel zelfs al). 2 ramen waarvan bij 1 de gordijnen aan beide kanten minimaal 20 cm te kort waren. Badkamer was wel groot en prachtig.
Geen enkele berichtje in de kamer noch aan de receptie om ons te feliciteren met ons huwelijk. We hadden dit hotel juist om de romantische uitstraling geboekt.
Na de 1e nacht vroeg wakker geworden omdat de gordijnen niet verduisteren en ook niet helemaal dicht konden. De 2e nacht begon om 4.30 uur een geluid van een soort waterboiler of airco zo'n herrie te maken, dat het leek alsof er naast je bed iemand uren stond te douchen.
We hebben toen om een andere kamer gevraagd en wat bleek. We hadden helemaal geen Deluxe kamer gekregen maar sliepen in een comfortkamer. Pas toen we bewezen hadden dat we voor een upgrade betaald hadden, gaven ze toe dat ze de info wel hadden ontvangen maar niet goed gelezen hadden. Dit kwam op ons over dat ze ons heel bewust een comfortkamer gegeven hadden bij aankomst.Ook wisten ze niet dat het onze huwelijksreis was zei het hotel tegen ons.
Later op de dag eindelijk een deluxekamer gekregen, maar in de moderne bijgebouwen die bij onze boekingspartner niet op de site stond, dus totaal niet romantisch. De badkamer was half zo groot dan die van de comfortkamer. En wederom in de kamer nergens een briefje of attentie met sorry voor het ongemak en gefeliciteerd met jullie huwelijk. De enige compensatie voor 2 nachten comfortkamer was een drankje in de hotelbar terwijl we voor deluxe betaald hebben!!! Ook mondeling nooit een felicitatie gehad voor ons trouwen. Onbegrijpelijk zoiets.
In de deluxekamer wel goed geslapen.
Verder werd die week de minibar niet direct bijgevuld en was op een gegeven moment de afstandsbediening van de tv weg. De receptie gebeld 's avonds: we komen een nieuwe brengen. Na 50 minuten nog niemand gezien. Nogmaals de receptie gebeld: de receptionist zei dat de dames al weg waren maar dat hij de afstandsbediening zou brengen. Om middernacht (na weer 1,5 uur wachten) maar gaan slapen.
Nooit meer door iemand gevraagd of we inmiddels een afstandsbediening hadden gekregen.
Al met al een slechte service van de receptie. Omdat het ontbijt zo goed was en de mensen wel vriendelijk, krijgt dit hotel van ons nog een mager 6je, maar boek dit niet als je in de watten gelegd wilt worden. Wij gaan hier nooit meer terug. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed.
Hotel heeft ook geen zwembad of andere punten waarop 4 sterren gerechtvaardigd zou zijn. Al met al een teleurstelling, zeker op je huwelijksreis.

Kamertip: kamers aan tuinkant zijn rustiger. Geen hoekkamer op de 5e etage nemen. Veel lawaai en gordijnen die ...
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Landstraße
Austria Trend Hotel Savoyen Vienna
Leopoldstadt
Austria Classic Hotel Wien
Leopoldstadt
Hilton Vienna Danube Waterfront
Prijzen weergeven

In Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna

Adres: Hietzinger Hauptstrasse 10-14, Wenen 1130, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Hietzing
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 33 familiehotel in Wenen
Nr. 62 luxe hotel in Wenen
Nr. 65 zakenhotel in Wenen
Nr. 71 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: €63 - €148 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna 4*
Aantal kamers: 312
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Expedia, Thomas Cook International AG, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?