Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 365 per nacht.

Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis Styles
  • Gratis ontbijt
Priceline
  • Gratis ontbijt
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt prachtig aan een ingang van het park van schloss Schönbrunn. 10 minuten lopen van de dierentuin of het slot. Metrostation op nog geen 5 minuten lopen van het hotel met een prima verbinding met de stad. Hele ruime kamers en een uitstekend ontbijt, het restaurant heeft een beperkte keus voor het diner. Parkeergarage direct onder het hotel is niet erg ruim. Service in het hotel is prima.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vier nachten doorgebracht. Alles is netjes schoon. Het ontbijt was geweldig veel variatie. We hebben zelfs in de balzaal ontbeten. Toch een minpuntje wij hadden hele zachte bedden. Wij zouden zeker terug komen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld

Het oude gedeelte van het hotel is het voormalig gastenverblijf van Slot Schonbrunn wat aan de overzijde in het park is gelegen. Het hotel is elegant, met een balzaal die ook gebruikt wordt om te ontbijten. Het ontbijt is uitgebreid. Meerdere soorten brood, beleg, zoet en hartig, gebakken omelet met verse ingrediënten. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel, wat je vanuit de lobby kunt bereiken. De kamers zijn goed, schoon en de bedden goed met wifi. De bediening is vriendelijk. In het restaurant kun je lekker eten, en als je terug komt van een dag wandelen in Wenen kun je hier heerlijk koffie drinken met lekker Weens gebak.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de tuinzijde, anders zit je aan een drukke weg.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld

Goede kamer op gelijkvloers met terras. Goed bed, goede airco, goede wifi, goede parkeergarage (betalend 26,5 euro/d)
Zeer goed ontbijt. Restaurant goed.
Metro naar centrum op korte wandelafstand van hotel.
Goed verblijf gehad in een chique Weense sfeer.

Kamertip: Kamer op gelijkvloers met terras
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel netjes en heel vriendelijk personeel. Ook erg behulpzaam . De kamers zijn heel schoon. De badkamer is erg mooi en netjes. Een hele fijne douche. Met een parkeergarage, die een beetje duur is, maar wel handig dat die er is. Ruime kamer, fris en free wifi. Echt geen een nadeel aan de kamer. Super!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie