“Traditioneel eten”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
1 juni 2018 beoordeeld

Typische Oostenrijkse gerechten voor een goede prijs-kwaliteitsverhouding. De originele wienerschnitzel was lekker alsook de variant met champignonsaus.

17 januari 2018 beoordeeld

Er zitten meer van deze ketenin Wenen en wij zijn er 2 keer geweest toen we in Wenen waren.
Je kunt er lekker eten voor een normale prijs.
De eerste avond een halve haan met gepofte aardappel. We betaalde 11 euro per bord.
De treede avond hebben we wiener snittsel met friet op. ie was 12 euro per bord.
In deze dure stad toch een leuk restaurand gevonden waar de prijs redelijk was.
Een schoon restaurant en het personeel was vriendelijk.
Ook de bediening ging redelijk vlot.

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant keurig. Voedsel was ook wel oké (prima schnitzel, oké-stoofpotje). Wel vreemd dat je een kleine drinken besteld en een grote krijgt (en dus dus dubbele prijs betaald).
Service nogal belabberd. Ongeïnteresseerd, traag (tot 5x toe "Ik kom zo") en dus niet helemaal eerlijk.
Het is bovendien prettig als er tijdens het eten een keer wordt gevraagd of het smaakt.
Kortom, geen terugkomer.

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten in het hartje van Wenen. Het restaurant doet gezellig aan, maar wat een chaos! Wij hadden een tafel met zicht op de keuken.. Ik had liever dingen niet gezien.. vingers in volle glazen omdat er wat in zat en daarna gewoon serveren en noem maar op!
De schnitzel was heerlijk, maar alles eromheen niet lekker.

Na het eten hebben we een kwartier!! En 5 keer gevraagd voor de rekening.. blijkbaar willen ze niet dat er betaald wordt.

Niet voor herhaling vatbaar

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier verkopen ze de grootse Wiener snitzel gegeten.

De kosten van deze snitzel is 13,50 euro.
Het resaurant is lastig te vinden als je hier niet bekend bent.

Er loopt veel politie rond als je een foto laat zien van de snitzel dan sturen ze je de goede kant op voor het restaurant.

In Wienerwald geweest? Deel je ervaringen!