18 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
h7098, Manager van ibis budget Wien Messe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Budgetvriendelijk hotel en dat is het dan jammer dat de basis daarom niet al te nauw genomen wordt.
Lakens zoals karton, te harde matrassen, vr mij leek het echt op een groot cellencomplex.
Dan laat ik de beleefdheid van het personeel nog achterwege!

Verbleef: september 2016, reisde alleen
h7098, Manager van ibis budget Wien Messe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Dear Ibis Budget Wien Messe Guest,

Thank you for taking the time to reply to our questionnaire following your stay at Ibis Budget Wien Messe.

ibis budget establishments are dedicated to offering you the best possible service for your stays, and your opinion is very important to us.

We are looking forward to welcoming you again soon in our hotel.

Best regards,

Hatem HAMDI
General Manager
Ibis Budget Wien Messe

5 juli 2016 beoordeeld

Het hotel is echt wel budget, dus dat was even aanpassen. Hiermee bedoel ik: geen kledingkast, geen safe, geen minibar, geen haardroger, douche en wasbak niet afgescheiden van maar in de kamer. Maar het was wel zeer proper, rustig, centraal gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel en een gewoon ontbijt met de basic keuzes doch voor mij prima in orde.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
25 juni 2016 beoordeeld

Zeer goede ligging.Trein S7 brengt je van vliegveld naar Praterstern vlot en goedkoop. Dan nog 500 meter te voet.Gunstig gelegen voor metro en trams. Basic propere kamers met budget comfort.
Voor 6 euro is het ontbijt goed. Jammer dat bij dit ontbijt geen echte verse broodjes geserveerd worden maar een wakke oudbakken (ontdooide?) variant.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
h7098, Manager van ibis budget Wien Messe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear Ibis Budget Wien Messe Guest,

We are looking forward to welcoming you again soon in our hotel.

Best regards,

Hatem HAMDI
General Manager
Ibis Budget Wien Messe

17 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
h7098, Manager van ibis budget Wien Messe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2015