“Prachtig park”

US$ 53,47*
Vanaf
Avondconcert in paleis Schönbrunn
Geclassificeerd als nr. 2 van 836 dingen om te doen in Wenen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Je kunt een ganse dag vertoeven in het grote park (gratis) met prachtige fonteinen, veel groen en gewoon genieten bij zomers weer. Het is zeker de moeite om het schloss zelf te bezoeken met zijn mooie keizerlijke kamers of waarom geen uitje naar de oudste zoo van de wereld of een bezoek aan het Palmenhuis en woestijnhuis in de tuin, allemaal voor redelijke prijzen.

28 mei 2018 beoordeeld

Wenen bezoeken zonder Schönbrunn te bekijken zou zonde zijn. Prachtig en ,ja het kan er soms druk zijn, maar voor een schoonheid als dit maak je graag de tijd.

23 mei 2018 beoordeeld

Het is een heel mooi Slot, maar er zijn veel toeristen. Achter heb je een mooie grote tuin wat een nog mooier uitzicht biedt.
Leuk om dit slot te combineren met de `dierentuin die hier achter zit.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een dag vullend programma.
Wij hebben de Grand Tour gedaan.
Dit betekent dat je een vijftal onderdelen in het park kan bezoeken.
Erg leuk om te doen ondanks dat het druk was.heb je door de grote hier geen last van.

Bekijk meer beoordelingen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een classic pass gekocht, maar werden met deze pass niet toegelaten tot de menagerie en tuinen?
De 40 kamers waren wel mooi. Goed dat er een Nederlandse beschrijving werd aangereikt. We voelen ons wat gekocht door de dure ticket waar alles bij was inbegrepen, maar toch een aparte ticket voor de langere moeten kopen:-(

In Schloss Schönbrunn geweest? Deel je ervaringen!