Vandaag geopend: 08:00 - 17:30

vanaf US$ 110,20
vanaf US$ 19,70
vanaf US$ 62,60
Beoordeeld op 28 mei 2018

Wenen bezoeken zonder Schönbrunn te bekijken zou zonde zijn. Prachtig en ,ja het kan er soms druk zijn, maar voor een schoonheid als dit maak je graag de tijd.

Beoordeeld op 23 mei 2018

Het is een heel mooi Slot, maar er zijn veel toeristen. Achter heb je een mooie grote tuin wat een nog mooier uitzicht biedt.
Leuk om dit slot te combineren met de `dierentuin die hier achter zit.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is een dag vullend programma.
Wij hebben de Grand Tour gedaan.
Dit betekent dat je een vijftal onderdelen in het park kan bezoeken.
Erg leuk om te doen ondanks dat het druk was.heb je door de grote hier geen last van.

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Hadden een classic pass gekocht, maar werden met deze pass niet toegelaten tot de menagerie en tuinen?
De 40 kamers waren wel mooi. Goed dat er een Nederlandse beschrijving werd aangereikt. We voelen ons wat gekocht door de dure ticket waar alles bij was inbegrepen, maar toch een aparte ticket voor de langere moeten kopen:-(

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig slot, mooi gerestaureerd en ingericht. Prachtige tuin erachter waar je bij mooi weer zeker een gehele dag kan doorbrengen.
Alleen is het mega druk met bussen toeristen. Wij kwamen om 10 uur en konden pas smiddags 15.45 uur in het slot. Bestel dus thuis je kaarten.