Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 263 per nacht.

Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

4 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure_Biedermeier, Direktionsassistent van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017

6 augustus 2017 beoordeeld

Plus: Mooie ruime kamer (kamer 413). De Classic kamers zijn overigens nogal van verschillende grote. De meesten zijn kleiner. Airco aanwezig. Uitstekend ontbijt; een zeer ruime keuze is beschikbaar. Alles wordt tot het eind (10:30 uur doordeweeks) bijgevuld. Met ongeveer 10 minuten wandelen ben je aan de rand van het oude centrum. Anders is de U-bahn voor de deur. Parkeergarage met ruim voldoende plekken aanwezig.
Min: De snelheid van de wifi is echt niet meer van deze tijd. Vanuit de parkeergarage dien je de koffers 4 trappen omhoog te sjouwen. De plekken in de parkeergarage zijn aan de krappe kant.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Mercure_Biedermeier, Direktionsassistent van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear rtvd,

thank you for your feedback. If you have problems with the WLAN, our reception team will be happy to help you at any time. It is true that the underground car park has no elevator - So our reception team will be happy to assist you with the transport of your luggage.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,

18 juli 2017 beoordeeld

Positieve aspecten :
1. op slechts 10 minuten lopen van het metro station U-Mitte en het station van CAT (luchthaventrein)
2. in een rustig, gezellig steegje
3.een zeer ruime en comfortabele kamer (nr 412)
4. verzorgd ontbijt
5. mooi buiten terras om ontbijt of diner te gebruiken
6. koffie en thee faciliteiten op kamer en bij aankomst een fles water
7. in het zusterrestaurant Weissgerberstube kan men goedkoop eten

Negatieve aspecten :
1. de organisatie van de bar laat te wensen over : de klant moet zelf personeel gaan zoeken om aan drinken te geraken en dan later opnieuw gaan zoeken om af te rekenen
2. in het zusterrestaurant Weisgerberstube is de bediening door de chef-dienster zeer onvriendelijk

Kamertip: kamer 412 is optimaal
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Mercure_Biedermeier, Direktionsassistent van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017

Dear walter13Antwerp,

thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien. Thank you for your feedback and praising words concerning our central location, comfortable room, breakfast, and our garden terrace.

On the other hand please allow me to express my sincerest apologies concerning the organization of the bar service. This service behavior is not our standard – I will discuss your feedback in our next team meeting. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.

I will also discuss your feedback on the “Weissgerber Stube” with our F&B manager, because the behavior and quality of service does not correspond to our standard. I apologize for any inconvenience.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Best regards from sunny Vienna,

14 juli 2017 beoordeeld

Super vriendelijke receptiepersoneel
Kamer rustiek maar niet oud
Rustig gelegen eigen straatje maar dicht bij het centrum
Faciliteiten, top
Ontbijtbuffet lukt beperkt maar is vrij uitgebreid
Zeker aan te raden

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Mercure_Biedermeier, Direktionsassistent van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear vra911,

thank you for the great review of our hotel! We are very happy about your praiseworthy words concerning to your room, breakfast and reception. I will share your comments with our team. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely from Vienna,

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel, in een sfeervol zijstraatje vlakbij het centrum. Locatie is top! 5 min lopen naar het metrostation waarvan 3 lijnen vertrekken. Hotel zelf is wat ouderwets ingericht, maar brandschoon en netjes. Bedden zijn wat hard, maar goed en de kamer was groot. Ontbijt was zeer uitgebreid. Prima hotel voor een stedentrip!

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Mercure_Biedermeier, Verwaltungsassistent van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Dear EefvanRijn,

Thank you for taking the time to evaluate us. We are very happy and proud about your positive feedback concerning our optimal location and cleanliness. We are very happy that you felt comfortable in our house.

We hope to see you soon back in Vienna.

Best regards,

Verwaltungsassistent