Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 106 per nacht.

Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

Hotel Das Tigra(Wenen)
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
18 augustus 2014 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Mercure_Biedermeier, Manager van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2014

25 december 2013 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt voor een weekendje weg rond de kerstdagen. Het hotel bestaat eigenlijk uit een steeg waarlangs het hotel ligt. In deze steeg zijn ook een aantal winkeltjes en een restaurant. Dit maakt het hotel tot een authentiek en gezellig geheel. De kamers zelf zijn prima en het personeel is vriendelijk. Verder is er gratis wifi. Kortbij liggen twee u-bahn stations (Rochusgasse en Landstrasse) en ook de spoorwegen waar je met de S7 vanaf de luchthaven kunt komen.

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
Mercure_Biedermeier, Leiter Front Office van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2014

Geachte Kevin G,

we willen u van harte bedanken dat u zich, na uw verblijf in het Mercure Grand Hotel Biedermeier, de tijd genomen heeft ons uw indrukken mee te delen en hopen dat we u weer in ons hotel mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

Benjamin Kuhn
Front Office Manager

20 december 2013 beoordeeld

Het hotel is gelegen niet ver van het stadspark en er is een metro op een hondertal meter. Je bent dan direct in het centrum. Kamers verzorgd en proper en wat mij betreft voor 2 personen groot genoeg. Rustig gelegen in een straatje. 's morgens kon je soms wel eens horen als men buiten de vuilnisbakken kwam ophalen maar dat was te verwaarlozen. Ontbijt was in buffetvorm en in ons geval apart bij te betalen. Het ontbijt was verzorgd. Minpuntje was dat men eventjes buiten moest om de eetzaal binnen te gaan en 's winters is dat wel koud maar dat gaat over enkele seconden buiten. Men is er zeer vriendelijk aan onthaal en ge krijgt er alle inlichtingen over wat er te zien in in Wenen.
Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Kamertip: Had kamer aan de straatkant en was daar best tevreden mee.
  • Verbleef: december 2013, reisde met familie
2 december 2013 beoordeeld

zeer mooie en typische kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een zeer goed bed met keuze uit kopkussens. Goed uitgeruste badkamer. Gemakkelijk te bereiken centrum.
Uitgebreid ontbijt. Soms wachttijden voor het ontbijt (maar goede info rond het probleem)
Belangrijk minpunt: enorm luidruchtige airco (warm en koud), Onmogelijk om met dit geluid van de verwarming te slapen
Ik was hier vorig jaar ook gedurende een week en toen liep heel veel fout. Ofwel heeft men heel veel verbeterd ofwel had ik (hoogstwaarschijnlijk) vorige keer gewoon tegenslag

• Verbleef: december 2013, reisde voor zaken
Mercure_Biedermeier, Leiter Front Office van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2013

Geachte Piet D,

Met vriendelijke groeten,

Benjamin Kuhn
Front Office Manager

12 november 2013 beoordeeld

• Verbleef: november 2013, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure_Biedermeier, Leiter Front Office van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2013