“Schitterende desk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien
Beoordeeld als nr. 91 van 359 hotels in Wenen
7 januari 2015 beoordeeld

Ik verbleef reeds meerdere malen in dit hotel en zal er opnieuw naartoe gaan. De prijs/kwaliteit is uitstekend, goeie ligging, en de service uitstekend. Toch een aantal minpuntjes : Kamer was echt niet lekker warm, airco werkte onvoldoende, de dames verantwoordelijk voor de vers gebakken eitjes mochten wel wat vriendelijker zijn.Maar dit alles weegt niet op tegen de hulp die je steeds krijgt aan de inkombalie, de netheid in het algemeen, en de mooie Biedemeier kamers. Als je ontbijt vooraf geboekt hebt krijg je het op je kamer geserveerd voor 3.5 Euro.
Mij zie je terug

Kamertip: neem een kamer met bad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Mercure_Biedermeier, Manager van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2015

Geachte Gast,

Ten eerste heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Dit wordt zeer door ons gewaardeerd.

Daarnaast ook heel fijn om te lezen dat u het hotel als prettig heeft ervaren en ons personeel beloond om hun uitstekende service.

Ik kan u verzekeren dat wij uw beoordeling intern met de Maintenance Manager zullen bespreken. Tevens wordt uw beoordeling in onze kwaliteitsvergadering opgenomen en gebruikt om de kwaliteit en de service in ons hotel te verbeteren.

We willen u nogmaals bedanken voor de konstruktieve bemerkingen en hopen dat we u weer in ons hotel mogen begroeten.

Met gastvrije groet,

Asst. General Manager

18 augustus 2014 beoordeeld

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Mercure_Biedermeier, Manager van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2014

25 december 2013 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt voor een weekendje weg rond de kerstdagen. Het hotel bestaat eigenlijk uit een steeg waarlangs het hotel ligt. In deze steeg zijn ook een aantal winkeltjes en een restaurant. Dit maakt het hotel tot een authentiek en gezellig geheel. De kamers zelf zijn prima en het personeel is vriendelijk. Verder is er gratis wifi. Kortbij liggen twee u-bahn stations (Rochusgasse en Landstrasse) en ook de spoorwegen waar je met de S7 vanaf de luchthaven kunt komen.

• Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Mercure_Biedermeier, Leiter Front Office van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2014

Geachte Kevin G,

we willen u van harte bedanken dat u zich, na uw verblijf in het Mercure Grand Hotel Biedermeier, de tijd genomen heeft ons uw indrukken mee te delen en hopen dat we u weer in ons hotel mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

Front Office Manager

20 december 2013 beoordeeld

Het hotel is gelegen niet ver van het stadspark en er is een metro op een hondertal meter. Je bent dan direct in het centrum. Kamers verzorgd en proper en wat mij betreft voor 2 personen groot genoeg. Rustig gelegen in een straatje. 's morgens kon je soms wel eens horen als men buiten de vuilnisbakken kwam ophalen maar dat was te verwaarlozen. Ontbijt was in buffetvorm en in ons geval apart bij te betalen. Het ontbijt was verzorgd. Minpuntje was dat men eventjes buiten moest om de eetzaal binnen te gaan en 's winters is dat wel koud maar dat gaat over enkele seconden buiten. Men is er zeer vriendelijk aan onthaal en ge krijgt er alle inlichtingen over wat er te zien in in Wenen.
Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Kamertip: Had kamer aan de straatkant en was daar best tevreden mee.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2013, reisde met familie
2 december 2013 beoordeeld

zeer mooie en typische kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een zeer goed bed met keuze uit kopkussens. Goed uitgeruste badkamer. Gemakkelijk te bereiken centrum.
Uitgebreid ontbijt. Soms wachttijden voor het ontbijt (maar goede info rond het probleem)
Belangrijk minpunt: enorm luidruchtige airco (warm en koud), Onmogelijk om met dit geluid van de verwarming te slapen
Ik was hier vorig jaar ook gedurende een week en toen liep heel veel fout. Ofwel heeft men heel veel verbeterd ofwel had ik (hoogstwaarschijnlijk) vorige keer gewoon tegenslag

• Verbleef: December, 2013, reisde voor zaken
Mercure_Biedermeier, Leiter Front Office van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2013

Geachte Piet D,

Met vriendelijke groeten,

Front Office Manager

12 november 2013 beoordeeld

• Verbleef: November, 2013, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Mercure_Biedermeier, Leiter Front Office van Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2013

11 juli 2013 beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2013, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Josefstadt
Mercure Secession Wien
nr. 125 van 359 in Wenen
701 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien

Adres: Landstrasser Hauptstrasse 28, Wenen 1030, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 18 spahotel in Wenen
Nr. 66 romantisch hotel in Wenen
Nr. 69 luxe hotel in Wenen
Nr. 74 zakenhotel in Wenen
Prijsklasse: € 78 - € 146 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien 4*
Aantal kamers: 198
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Accorhotels.com, Expedia, Hotels.com, Ctrip TA, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Accor Grand Hotel Biedermeier Wien

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?