“Leerrijk aquarium”

US$ 21,78*
Vanaf
Toegangskaart voor Haus des Meeres Wenen
Geclassificeerd als nr. 38 van 838 dingen om te doen in Wenen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Vanop het dak krijg je een panoramisch uitzicht op de stad en binnen krijg je langs verschillende verdiepingen een inzicht in de onderwaterwereld en het tropisch gebied met aapjes, schildpadden, schorpioenen, reptielen en vele anderen ... een aanrader voor gezinnen.

2 april 2018 beoordeeld

Een gebouw midden in de stad omgebouwd tot groot Aquarium met prachtige vissen. Tevens prachtig uitzicht over Wenen op de bovenste verdieping

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het leuk, je kan er gerust een paar uur vermaken. Hele schattige kleine aapjes zijn er. Je mag ook sommige vissen aanraken

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de 11e etage een café met in ons geval ruim uitzicht over Wenen. Dit alleen al is de moeite waard om hier te komen.

Vanuit daar rustig naar beneden gelopen , genietend van alle vissen en andere dieren die je ondertussen tegenkom. Soms doen de aquaria en amfibie/reptielbakken een beetje hobby-achtig aan, maar over het algemeen genoten.
De aapjes in hun behuizing rennen je het liefst omver op de trap, dus dat voelt goed aan.

Bekijk meer beoordelingen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben onze ogen uitgekeken en het was een leuke ervaring om midden tussen de dieren te lopen.
Het was een regenachtige dag en vonden deze binnenactiviteit een leuke alternatief.
We hebben genoten van de veelzijdigheid.
Bovenin zit een soort cafetaria. Het eten viel ons hier tegen. De friet kwam uit de magnetron en plakte aan elkaar. Het leek wel kauwgom. Het broodje hotdog was ook niet zo lekker.

Reizigers die Haus des Meeres - Aqua Terra Zoo bekeken, bekeken ook

In Haus des Meeres - Aqua Terra Zoo geweest? Deel je ervaringen!