“Matig”

Geclassificeerd als nr. 215 van 4.633 Restaurants in Wenen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Wieden
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten eten leuk, maar het 'terras' wordt constant doorkruist met wandelpubliek. Entourage matig. Bediening matig. Risotto te gaar. Zeeduivel Ok. Absurde prijs voor matig brood en smeersel dat ongevraagd wordt geserveerd en betaald moet worden.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

in het midden van de Nash markt, buiten dus, een ongelooflijk resto gevonden

ik had de mixed grilled steaks van verschillende vissen (zalm, tonijn, : ongelooflijk lekker

mijn partner had de Pete's plate: assortiment van octopus , St Jacques, gamba's enz

SUPER lekker

verdient meer dan 1 ster in Michelin

wijnen laten kiezen door ober : ook super !

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten- de vissoep is overheerlijk en ik at ook nog zeeduivel met een fantastische risotto . Enkel jammer dat de champagne nogal klein geschonken wordt in een klein glas waardoor ik amper zag dat het champagne was, en het personeel al onmiddellijk na de champagne de vissoep kwam brengen- het is toch geen mc Donalds !

4 juni 2015 beoordeeld

Wij hebben hier op de markt kruiden gekocht en kregen van de verkoper de tip om daar vis te gaan eten. Wij hebben allebei verschillende gerechten besteld en zeer lekker gegeten. Voor de prijs moet je het zeker niet laten want is echt goedkoop voor wat ze serveren.

24 januari 2014 beoordeeld

Op een warme zomeravond bij Nautilus (half) buiten gegeten. We kozen voor een grote visschotel. Qua hoeveelheid konden we zeker niet klagen en de smaak was ook voortreffelijk. Dit alles met een betere grüner Veltliner en de avond was culinair geslaagd. De bediening was vlot, ongedwongen met een vleugje humor.

• Sfeer

Reizigers die Nautilus Fischrestaurant bekeken, bekeken ook

In Nautilus Fischrestaurant geweest? Deel je ervaringen!