“Lekker eten en drinken en fijne omgeving”
Beoordeling van Wieden Braeu

Wieden Braeu
Geclassificeerd als nr. 492 van 4.734 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Wieden
31 mei 2018 beoordeeld

Na hier al een paar jaar geleden te zijn geweest, zijn we er dit jaar weer, tot twee maal toe, tijdens onze citytrip, terug gekomen.
Daar het warm was konden we lekker onder de grote bomen in de (bier)tuin terecht. Hier heerlijk gegeten en genoten van de eigen brouwsels. De porties zijn ruimschoots en je kan het zo simpel en uitgebreid maken als je zelf wilt.
Zeer vriendelijke snelle bediening.
Ligt even buiten het stadscentrum, dus je moet even zoeken.
Mochten we weer eens in Wenen komen, komen we er zeker nog eens terug!

Wolfgang S, Geschäftsführer van Wieden Braeu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung!

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Café restaurant met een aantal eigen bieren op de kaart. Snelle bediening, de kaart is gewoon en niet super uitgebreid. Hierdoor kunnen ze ook bij grote groepen lekker snel je eten op tafel krijgen.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit gezellig uitziend restaurant hebben we gegeten. Bij binnenkomst deed het restaurant massaal aan. Het zat om 19.00 uur al redelijk vol. We hebben een voorgerecht met uienringen besteld. Daarna flammkuchen en schinkenfleckerl. De schinkenfleckerl vonden we niet zo lekker. Er zijn restaurants waar je beter krijgt. De flammkuchen was prima. Voorgerecht ook. De bieren zijn super. Hier staat dit restaurant ook om bekend. De bediening was super. Aardig en vlot. Een grote uitzondering want bij veel andere Weense restaurants is de bediening minder sympathiek. Voor groepen die van bier houden raden we dit restaurant van harte aan.

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke simpele gerechten. Goed eigen bier en vlotte bediening.

Zeer goedkoop tov de hoeveelheid en kwaliteit.

Topper in Wenen!

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje dat we per ongeluk vonden tijdens een geocache wandeling. Lekker simpel eten, heerlijk bier.

In Wieden Braeu geweest? Deel je ervaringen!