Fleming's Selection Hotel Wien-City
  • Roomservice
NH Wien City(Wenen)
  • Fitnesscentrum
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

• Zwembad
  • Restaurant
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Priceline
29 april 2017 beoordeeld

Hotel is een echte aanrader. Gelegen dicht bij het centrum (800m). Zeer mooi en verzorgd hotel met moderne en verzorgde kamers. Alles zeer net. Vriendelijk personeel. Ontbijt is er volumineus maar gezond en vooral lekker. Het restaurant biedt een hoge kwaliteit en ook hier een zeer vriendelijke en attentvolle bediening.
Samengevat: een top hotel met een top bediening. Een aanrader!

Kamertip: Kamer op 4°verdiep. Zelfs met het kamervenster 's nachts open, is de rust er zalige troef, zeker na een toffe wandeldag.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear Guest (N9568AKpierreg),
thank you very much for choosing our hotel for your stay. It is a pleasure to hear that everything met your expectation. Thank you for your great feedback.
We are looking forward to welcoming you again.
Best regards from beautiful Vienna
Your Fleming’s Team

3 maart 2017 beoordeeld

perfecte locatie bij centrum wenen .Boek een de luxe kamer op de 6e verdieping en je hebt een prachtig uitzicht over het raadhuis . incl mininbar . goed ontbijt . lunch en diner niet gebruikt. vriendelijk personeel .koffer kan opgeslagen worden achter receptie als je laat in de avond vetrekt.Wifi gratis ,goed ontvangst.bed op deze kamer was laag en zacht .geen last van verkeersgeluiden .

Kamertip: boek een de luxe kamer op de 6e verdieping
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear ben19642013,

thank you very much for your recent stay at the Flemings Deluxe Hotel Vienna-City. We are delighted to hear that you especially enjoyed your stay due to our wonderful city view rooms.

It would be a pleasure for us to welcome you back again in Vienna.

Kind regards,

Your Fleming’s Team

22 december 2016 beoordeeld

De kamer was erg klein en de douche staat midden in de kamer. Verder is er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een goede bar. De locatie is goed, je bent zo te voet in het centrum. De incheckbalie is op de verdieping die enkel te bereiken is met een trap. Niet heel handig als je veel bagage hebt.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Dear HiltsjeH,

thank you for rating us at Tripadvisor. WE are happy to read that you likes our breakfast buffet and the bar.

Concerning the size of the room, please be informed that we also offer larger ones.
Kindly let us know your desires, in case you are planning an upcoming stay in Vienna and we are happy to reserve you a room according to your requests.

We are looking forward to welcome you again!

Best regards
the Fleming's team

16 december 2016 beoordeeld

Uitstekende moderne kamer. Bijzondere douche. Prima WiFi en bed. Dichtbij bezienswaardigheden en makkelijk te lopen. Dichtbij metro voorzieningen. Leuke kerstmarkt bij het raadhuis. Ontbijt was goed; diner gemiddelde prijs/kwaliteit verhouding. Veelal zelfbediening in buffetvorm.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

Dear guest (mentz001), thank you so much for your friendly feedback to your stay. We are delighted that you obviously like all aspects of our house. We hope to welcome you again very soon.
Warmest greetings from Vienna
the Fleming’s Deluxe team

5 december 2016 beoordeeld

ideale ligging voor het bezoeken van het oude wenen: op enkele honderden meters van de meeste bezienswaardigheden en musea
prima ontvangst, waren heel vroeg ter plaatse (9.30), kamer was nog niet beschikbaar maar bagage bleef aan receptie, als we s avonds naar hotel terugkwamen stond bagage op onze kamer
de kamer was heel luxieus en ruim met als speciale ervaring een douche midden in de kamer
het ontbijt was heel verzorgd : enorme keuze en verschillende kleine buffetten verspreid over de ontbijtzaal

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear guest (marckeste),
thank you so much for this lovely review to your stay at Fleming’s Deluxe hotel in Vienna. We are more than happy to read that you liked your room and our service. Good to read that you enjoyed the rich breakfast buffet. We hope to welcome you again in the near future.
Warmest greetings
the Fleming’s Deluxe Team