“Uitstekend hotel op een locatie niet te ver van het centrum!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Fleming's Selection Hotel Wien-City
Beoordeeld als nr. 81 van 361 hotels in Wenen
5 augustus 2017 beoordeeld

Nette ruime kamer met alle comfort, prima bed en zelfs een keuzemenu voor verschillende soorten hoofdkussens!
GRATIS minibar!
Uitstekend ontbijt met heel veel keuze, ook later in de ochtend.
Fraaie badkamer met open glazen douchecabine. Extra leuke belevenis!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
flemingshotels, Leiter Front Office van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Dear Frans,
we are very happy to hear that you enjoyed your stay with us. We are happy when our guests are. We also would like to thank you for your kind words about the shower.
We hope that we can welcome you to Vienna rather sooner than later.
Your Fleming´s Team

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Fleming's Selection Hotel Wien-City
Bekijk de nieuwste beoordelingen

29 april 2017 beoordeeld

Hotel is een echte aanrader. Gelegen dicht bij het centrum (800m). Zeer mooi en verzorgd hotel met moderne en verzorgde kamers. Alles zeer net. Vriendelijk personeel. Ontbijt is er volumineus maar gezond en vooral lekker. Het restaurant biedt een hoge kwaliteit en ook hier een zeer vriendelijke en attentvolle bediening.
Samengevat: een top hotel met een top bediening. Een aanrader!

Kamertip: Kamer op 4°verdiep. Zelfs met het kamervenster 's nachts open, is de rust er zalige troef, zeker ...
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear Guest (N9568AKpierreg),
thank you very much for choosing our hotel for your stay. It is a pleasure to hear that everything met your expectation. Thank you for your great feedback.
We are looking forward to welcoming you again.
Best regards from beautiful Vienna
Your Fleming’s Team

3 maart 2017 beoordeeld

perfecte locatie bij centrum wenen .Boek een de luxe kamer op de 6e verdieping en je hebt een prachtig uitzicht over het raadhuis . incl mininbar . goed ontbijt . lunch en diner niet gebruikt. vriendelijk personeel .koffer kan opgeslagen worden achter receptie als je laat in de avond vetrekt.Wifi gratis ,goed ontvangst.bed op deze kamer was laag en zacht .geen last van verkeersgeluiden .

Kamertip: boek een de luxe kamer op de 6e verdieping
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear ben19642013,

thank you very much for your recent stay at the Flemings Deluxe Hotel Vienna-City. We are delighted to hear that you especially enjoyed your stay due to our wonderful city view rooms.

It would be a pleasure for us to welcome you back again in Vienna.

Kind regards,

Your Fleming’s Team

22 december 2016 beoordeeld

De kamer was erg klein en de douche staat midden in de kamer. Verder is er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een goede bar. De locatie is goed, je bent zo te voet in het centrum. De incheckbalie is op de verdieping die enkel te bereiken is met een trap. Niet heel handig als je veel bagage hebt.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Dear HiltsjeH,

thank you for rating us at Tripadvisor. WE are happy to read that you likes our breakfast buffet and the bar.

Concerning the size of the room, please be informed that we also offer larger ones.
Kindly let us know your desires, in case you are planning an upcoming stay in Vienna and we are happy to reserve you a room according to your requests.

We are looking forward to welcome you again!

Best regards
the Fleming's team

16 december 2016 beoordeeld

Uitstekende moderne kamer. Bijzondere douche. Prima WiFi en bed. Dichtbij bezienswaardigheden en makkelijk te lopen. Dichtbij metro voorzieningen. Leuke kerstmarkt bij het raadhuis. Ontbijt was goed; diner gemiddelde prijs/kwaliteit verhouding. Veelal zelfbediening in buffetvorm.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

Dear guest (mentz001), thank you so much for your friendly feedback to your stay. We are delighted that you obviously like all aspects of our house. We hope to welcome you again very soon.
Warmest greetings from Vienna
the Fleming’s Deluxe team

5 december 2016 beoordeeld

ideale ligging voor het bezoeken van het oude wenen: op enkele honderden meters van de meeste bezienswaardigheden en musea
prima ontvangst, waren heel vroeg ter plaatse (9.30), kamer was nog niet beschikbaar maar bagage bleef aan receptie, als we s avonds naar hotel terugkwamen stond bagage op onze kamer
de kamer was heel luxieus en ruim met als speciale ervaring een douche midden in de kamer
het ontbijt was heel verzorgd : enorme keuze en verschillende kleine buffetten verspreid over de ontbijtzaal

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear guest (marckeste),
thank you so much for this lovely review to your stay at Fleming’s Deluxe hotel in Vienna. We are more than happy to read that you liked your room and our service. Good to read that you enjoyed the rich breakfast buffet. We hope to welcome you again in the near future.
Warmest greetings
the Fleming’s Deluxe Team

29 november 2016 beoordeeld

Groot, mooi hotel. Wel sober ingericht (lees: een beetje te...) zowel de gemeenschappelijk ruimtes (de ontvangstbalie is niet echt uitnodigend) als de kamers. De kamers op zich zijn ruim en netjes. De badkamer is mooi afgewerkt, maar nogal klein en open en zit eigenlijk vervat in de slaapkamer zelf, wat soms een beetje onpraktisch is. De bedden zijn super comfortabel. Qua service: het personeel aan de balie (op enkele personen na) is absoluut niet vriendelijk, wat echt een afknapper is. In de ontbijtruimte was dit dan weer niet het geval. Vriendelijke, behulpzame mensen. Qua ontbijt en diner: het ontbijt is heel, heel goed: veel keuze, meer dan vers. Top! Je kan ook dineren in het hotel: niet te prijzig, zeer lekker...alleen spijtig dat het eten 2 dagen na elkaar koud geserveerd werd. Een hotel met veel pluspunten, maar toch ook een aantal minpunten.

• Verbleef: November, 2016, reisde met familie

Dear guest,
we thank you very much for choosing Fleming’s Deluxe hotel for your stay in Vienna and for taking the time to send your detailed review. We are glad to read that you liked your room and you enjoyed our rich breakfast buffet. Thank you too for your praising words about our service team – we shared this immediately. It is also very appreciate and helpful for us to know your impressions about our frontoffice team. These informations are very important for us to improve our service continually. We hope to welcome you again in the near future.
Kindest regards
the Fleming’s Deluxe Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Mercure Josefshof Wien am Rathaus
nr. 95 van 361 in Wenen
413 beoordelingen
Hotel Rathaus Wein & Design
Prijzen weergeven

In Fleming's Selection Hotel Wien-City geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Fleming's Selection Hotel Wien-City

Adres: Josefstaedter Strasse 10-12, Wenen 1080, Oostenrijk (Voorheen Fleming's Deluxe Hotel Wien-City)
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Josefstadt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 81 van 361 hotels in Wenen
Prijsklasse: € 108 - € 228 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Fleming's Selection Hotel Wien-City 4*
Aantal kamers: 207
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, Booking.com, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Fleming's Selection Hotel Wien-City met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?