Hilton
  • Zwembad
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

NH Wien City(Wenen)
  • Fitnesscentrum
Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Priceline
  • Roomservice
  • Roomservice
Priceline
  • Inclusief ontbijt
3 maart 2017 beoordeeld

perfecte locatie bij centrum wenen .Boek een de luxe kamer op de 6e verdieping en je hebt een prachtig uitzicht over het raadhuis . incl mininbar . goed ontbijt . lunch en diner niet gebruikt. vriendelijk personeel .koffer kan opgeslagen worden achter receptie als je laat in de avond vetrekt.Wifi gratis ,goed ontvangst.bed op deze kamer was laag en zacht .geen last van verkeersgeluiden .

Kamertip: boek een de luxe kamer op de 6e verdieping
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear ben19642013,

thank you very much for your recent stay at the Flemings Deluxe Hotel Vienna-City. We are delighted to hear that you especially enjoyed your stay due to our wonderful city view rooms.

It would be a pleasure for us to welcome you back again in Vienna.

Kind regards,

Your Fleming’s Team

22 december 2016 beoordeeld

De kamer was erg klein en de douche staat midden in de kamer. Verder is er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een goede bar. De locatie is goed, je bent zo te voet in het centrum. De incheckbalie is op de verdieping die enkel te bereiken is met een trap. Niet heel handig als je veel bagage hebt.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Dear HiltsjeH,

thank you for rating us at Tripadvisor. WE are happy to read that you likes our breakfast buffet and the bar.

Concerning the size of the room, please be informed that we also offer larger ones.
Kindly let us know your desires, in case you are planning an upcoming stay in Vienna and we are happy to reserve you a room according to your requests.

We are looking forward to welcome you again!

Best regards
the Fleming's team

16 december 2016 beoordeeld

Uitstekende moderne kamer. Bijzondere douche. Prima WiFi en bed. Dichtbij bezienswaardigheden en makkelijk te lopen. Dichtbij metro voorzieningen. Leuke kerstmarkt bij het raadhuis. Ontbijt was goed; diner gemiddelde prijs/kwaliteit verhouding. Veelal zelfbediening in buffetvorm.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

Dear guest (mentz001), thank you so much for your friendly feedback to your stay. We are delighted that you obviously like all aspects of our house. We hope to welcome you again very soon.
Warmest greetings from Vienna
the Fleming’s Deluxe team

5 december 2016 beoordeeld

ideale ligging voor het bezoeken van het oude wenen: op enkele honderden meters van de meeste bezienswaardigheden en musea
prima ontvangst, waren heel vroeg ter plaatse (9.30), kamer was nog niet beschikbaar maar bagage bleef aan receptie, als we s avonds naar hotel terugkwamen stond bagage op onze kamer
de kamer was heel luxieus en ruim met als speciale ervaring een douche midden in de kamer
het ontbijt was heel verzorgd : enorme keuze en verschillende kleine buffetten verspreid over de ontbijtzaal

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear guest (marckeste),
thank you so much for this lovely review to your stay at Fleming’s Deluxe hotel in Vienna. We are more than happy to read that you liked your room and our service. Good to read that you enjoyed the rich breakfast buffet. We hope to welcome you again in the near future.
Warmest greetings
the Fleming’s Deluxe Team

29 november 2016 beoordeeld

Groot, mooi hotel. Wel sober ingericht (lees: een beetje te...) zowel de gemeenschappelijk ruimtes (de ontvangstbalie is niet echt uitnodigend) als de kamers. De kamers op zich zijn ruim en netjes. De badkamer is mooi afgewerkt, maar nogal klein en open en zit eigenlijk vervat in de slaapkamer zelf, wat soms een beetje onpraktisch is. De bedden zijn super comfortabel. Qua service: het personeel aan de balie (op enkele personen na) is absoluut niet vriendelijk, wat echt een afknapper is. In de ontbijtruimte was dit dan weer niet het geval. Vriendelijke, behulpzame mensen. Qua ontbijt en diner: het ontbijt is heel, heel goed: veel keuze, meer dan vers. Top! Je kan ook dineren in het hotel: niet te prijzig, zeer lekker...alleen spijtig dat het eten 2 dagen na elkaar koud geserveerd werd. Een hotel met veel pluspunten, maar toch ook een aantal minpunten.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie

Dear guest,
we thank you very much for choosing Fleming’s Deluxe hotel for your stay in Vienna and for taking the time to send your detailed review. We are glad to read that you liked your room and you enjoyed our rich breakfast buffet. Thank you too for your praising words about our service team – we shared this immediately. It is also very appreciate and helpful for us to know your impressions about our frontoffice team. These informations are very important for us to improve our service continually. We hope to welcome you again in the near future.
Kindest regards
the Fleming’s Deluxe Team