Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Restaurant
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

NH Wien City(Wenen)
  • Fitnesscentrum
Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Official Site
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 152 per nacht.

Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Priceline
  • Gratis ontbijt
Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Priceline
  • Roomservice
22 december 2016 beoordeeld

De kamer was erg klein en de douche staat midden in de kamer. Verder is er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een goede bar. De locatie is goed, je bent zo te voet in het centrum. De incheckbalie is op de verdieping die enkel te bereiken is met een trap. Niet heel handig als je veel bagage hebt.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Dear HiltsjeH,

thank you for rating us at Tripadvisor. WE are happy to read that you likes our breakfast buffet and the bar.

Concerning the size of the room, please be informed that we also offer larger ones.
Kindly let us know your desires, in case you are planning an upcoming stay in Vienna and we are happy to reserve you a room according to your requests.

We are looking forward to welcome you again!

Best regards
the Fleming's team

16 december 2016 beoordeeld

Uitstekende moderne kamer. Bijzondere douche. Prima WiFi en bed. Dichtbij bezienswaardigheden en makkelijk te lopen. Dichtbij metro voorzieningen. Leuke kerstmarkt bij het raadhuis. Ontbijt was goed; diner gemiddelde prijs/kwaliteit verhouding. Veelal zelfbediening in buffetvorm.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

Dear guest (mentz001), thank you so much for your friendly feedback to your stay. We are delighted that you obviously like all aspects of our house. We hope to welcome you again very soon.
Warmest greetings from Vienna
the Fleming’s Deluxe team

5 december 2016 beoordeeld

ideale ligging voor het bezoeken van het oude wenen: op enkele honderden meters van de meeste bezienswaardigheden en musea
prima ontvangst, waren heel vroeg ter plaatse (9.30), kamer was nog niet beschikbaar maar bagage bleef aan receptie, als we s avonds naar hotel terugkwamen stond bagage op onze kamer
de kamer was heel luxieus en ruim met als speciale ervaring een douche midden in de kamer
het ontbijt was heel verzorgd : enorme keuze en verschillende kleine buffetten verspreid over de ontbijtzaal

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear guest (marckeste),
thank you so much for this lovely review to your stay at Fleming’s Deluxe hotel in Vienna. We are more than happy to read that you liked your room and our service. Good to read that you enjoyed the rich breakfast buffet. We hope to welcome you again in the near future.
Warmest greetings

29 november 2016 beoordeeld

Groot, mooi hotel. Wel sober ingericht (lees: een beetje te...) zowel de gemeenschappelijk ruimtes (de ontvangstbalie is niet echt uitnodigend) als de kamers. De kamers op zich zijn ruim en netjes. De badkamer is mooi afgewerkt, maar nogal klein en open en zit eigenlijk vervat in de slaapkamer zelf, wat soms een beetje onpraktisch is. De bedden zijn super comfortabel. Qua service: het personeel aan de balie (op enkele personen na) is absoluut niet vriendelijk, wat echt een afknapper is. In de ontbijtruimte was dit dan weer niet het geval. Vriendelijke, behulpzame mensen. Qua ontbijt en diner: het ontbijt is heel, heel goed: veel keuze, meer dan vers. Top! Je kan ook dineren in het hotel: niet te prijzig, zeer lekker...alleen spijtig dat het eten 2 dagen na elkaar koud geserveerd werd. Een hotel met veel pluspunten, maar toch ook een aantal minpunten.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie

Dear guest,
we thank you very much for choosing Fleming’s Deluxe hotel for your stay in Vienna and for taking the time to send your detailed review. We are glad to read that you liked your room and you enjoyed our rich breakfast buffet. Thank you too for your praising words about our service team – we shared this immediately. It is also very appreciate and helpful for us to know your impressions about our frontoffice team. These informations are very important for us to improve our service continually. We hope to welcome you again in the near future.
Kindest regards

24 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel met een vriendelijke behulpzame receptie. Op onze kamer op de 5e verdieping viel niets aan te merken: grote kamer , mooie douche en alles zag er netjes en schoon uit.
Het ontbijt was heel uitgebreid en smaakte prima. Klein minpuntje is dat er m.i. te weinig tafels staan. Regelmatig stonden er mensen te wachten tot er een tafeltje vrij kwam.
We hebben er 1 keer in de avond gegeten, was niet echt goedkoop, maar het smaakte goed.
Het vliegeveld ligt ruim 20 km van dit hotel, een minpuntje.. maar het hotel kan zo een taxi regelen voor 2 personen voor de prijs van 40 euro incl bagage.
Wij zouden zo nog een leer voor Fleming's Deluxe kiezen !

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Dear Frank, we thank you very much for your nice review. It sounds wonderful that you enjoyed your room and our rich breakfast buffet. We regret that you had to wait at you breakfast during a busy time in the morning. Thank you too for your praising words for our staff and our cuisine. It would be a pleasure for us to welcome you again soon.
Warmest greetings