Fleming's Selection Hotel Wien-City
Hilton
  • Zwembad
NH Wien City(Wenen)
  • Fitnesscentrum
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
5 december 2016 beoordeeld

ideale ligging voor het bezoeken van het oude wenen: op enkele honderden meters van de meeste bezienswaardigheden en musea
prima ontvangst, waren heel vroeg ter plaatse (9.30), kamer was nog niet beschikbaar maar bagage bleef aan receptie, als we s avonds naar hotel terugkwamen stond bagage op onze kamer
de kamer was heel luxieus en ruim met als speciale ervaring een douche midden in de kamer
het ontbijt was heel verzorgd : enorme keuze en verschillende kleine buffetten verspreid over de ontbijtzaal

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear guest (marckeste),
thank you so much for this lovely review to your stay at Fleming’s Deluxe hotel in Vienna. We are more than happy to read that you liked your room and our service. Good to read that you enjoyed the rich breakfast buffet. We hope to welcome you again in the near future.

29 november 2016 beoordeeld

Groot, mooi hotel. Wel sober ingericht (lees: een beetje te...) zowel de gemeenschappelijk ruimtes (de ontvangstbalie is niet echt uitnodigend) als de kamers. De kamers op zich zijn ruim en netjes. De badkamer is mooi afgewerkt, maar nogal klein en open en zit eigenlijk vervat in de slaapkamer zelf, wat soms een beetje onpraktisch is. De bedden zijn super comfortabel. Qua service: het personeel aan de balie (op enkele personen na) is absoluut niet vriendelijk, wat echt een afknapper is. In de ontbijtruimte was dit dan weer niet het geval. Vriendelijke, behulpzame mensen. Qua ontbijt en diner: het ontbijt is heel, heel goed: veel keuze, meer dan vers. Top! Je kan ook dineren in het hotel: niet te prijzig, zeer lekker...alleen spijtig dat het eten 2 dagen na elkaar koud geserveerd werd. Een hotel met veel pluspunten, maar toch ook een aantal minpunten.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie

Dear guest,
we thank you very much for choosing Fleming’s Deluxe hotel for your stay in Vienna and for taking the time to send your detailed review. We are glad to read that you liked your room and you enjoyed our rich breakfast buffet. Thank you too for your praising words about our service team – we shared this immediately. It is also very appreciate and helpful for us to know your impressions about our frontoffice team. These informations are very important for us to improve our service continually. We hope to welcome you again in the near future.
Kindest regards

24 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel met een vriendelijke behulpzame receptie. Op onze kamer op de 5e verdieping viel niets aan te merken: grote kamer , mooie douche en alles zag er netjes en schoon uit.
Het ontbijt was heel uitgebreid en smaakte prima. Klein minpuntje is dat er m.i. te weinig tafels staan. Regelmatig stonden er mensen te wachten tot er een tafeltje vrij kwam.
We hebben er 1 keer in de avond gegeten, was niet echt goedkoop, maar het smaakte goed.
Het vliegeveld ligt ruim 20 km van dit hotel, een minpuntje.. maar het hotel kan zo een taxi regelen voor 2 personen voor de prijs van 40 euro incl bagage.
Wij zouden zo nog een leer voor Fleming's Deluxe kiezen !

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Dear Frank, we thank you very much for your nice review. It sounds wonderful that you enjoyed your room and our rich breakfast buffet. We regret that you had to wait at you breakfast during a busy time in the morning. Thank you too for your praising words for our staff and our cuisine. It would be a pleasure for us to welcome you again soon.

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende kamer met douche naast het bed (deze kan evt wel afgeschermd worden met een gordijn om de douche heen). Comfortabel bed, personeel is vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is goed. Gemakkelijk te bereiken met OV, gunstig gelegen met het centrum en vele bezienswaardigheden op loopafstand. Haltes voor tram en metro zijn om de hoek.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Dear Astrid,
thank you intensely for this marvelous feedback to your stay. It sounds like a perfect stay and it is great to read that you liked all aspects for our hotel. We would be more than happy to welcome you again soon.

26 september 2016 beoordeeld

Ik heb dit hotel geboekt omdat Neckermann bij beweerde dat er een privé parking aan het hotel was. Ik had dit echt nodig voor de wagen omdat we nog verder door zouden reizen naar Griekenland. Onze wagen was dan ook volgepropt met valiezen. Julie van Neckermann beweerde dat ik op mijn twee oren mocht slapen en dat alles gereserveerd was! Toch niet! Het hotel had geen privéparking en we moesten ter plaatse een parking reserveren. Bij aankomst laat op de avond mochten we onze auto toch parkeren op een kleine parking van het hotel. 's Morgens moesten we de wagen wel naar de parking brengen. De volgende dag wilden we de wagen verplaatsen maar mochten we deze laten staan. DANK U AAN HET HOTEL ! SUPERTOF ! De kamer was ruim en speciaal ingericht, netjes. Een minpunt voor een 5-ster hotel is dat standaardkamers geen koffiefaciliteiten, noch slippers, noch badjas krijgen, alhoewel wij toch nog een Nespresso hadden en badjas. Geen slippers. Deze info komt van het personeel zelf en dat mindert wel de waarde van het hotel. Voor een 5-ster hotel zijn dit reeds basics ongeacht standaardkamer of luxekamer. Hadden ze dit voor alle kamers voorzien, was het zeker voor mij een 5/5 beoordeling, daarom nu 4/5. Heb ik nu iets meer gekregen omdat ik vooraf een mail had gestuurd door misleiding van Neckermann? Had het hotel op de hoogte gebracht van de parkeermogelijkheden en erbij vermeld dat ik nooit dit hotel zou boeken zonder privéparking. Het hotel heeft een goede restaurant met een degelijk prijs. Het ontbijt was zeer uitgebreid en uitstekend. Kon nog ietsje beter indien meerdere magere producten en vers sinaasappelsap maar voor de rest top! En zeer goed gelegen! Toch een aanrader, rekening houdend met de opmerkingen.

Kamertip: Neem geen standaardkamer indien je alle faciliteiten wenst
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
flemingshotels, Manager van Fleming's Selection Hotel Wien-City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Dear Tiziana,
we thank you very much for choosing Fleming’s Deluxe Hotel in Vienna and your detailed review to your stay. We are happy to read that finally everything runs good with the parking situation. It is wonderful to read that you liked your room, our location and our extensive breakfast buffet. We hope you will choose again Fleming’s Deluxe Hotel on your next journey to Vienna.
Kindest regards
the Fleming’s Deluxe Hotel