“Uitstekende Oostenrijkse keuken.”
Beoordeling van Restaurant Fromme Helene

Restaurant Fromme Helene
Geclassificeerd als nr. 68 van 4.393 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Josefstadt
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten het meest touristische gebied en dat is te merken. Gezellig goed restaurant met veel Oostenrijkse gerechten. Prima kwaliteit, snelle en aardige bediening, normale prijzen en royale porties. Aanrader in zijn soort.

Schrijf een beoordeling

31 maart 2017 beoordeeld

Goed en betaalbaar eten. Gevarieerd menu. Prettige ambiance. Vriendelijk personeel. Snelle bediening.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon ok, niet culinair hoogstaand of erg verfijnd. Grote porties. Het voorgerecht met look en Brie dat iedereen aanraadt blijken twee grote gekookte lookbollen te zijn met een klein beetje gesmolten brie. Niet zo verfijnd dus. We namen als hoofdgerecht de nieren met cognac maar de cognac smaak ontbrak en daarnaast de home made pieroni (ravioli) die lekker waren. Maar ik denk dat we de komende twee dagen zeker naar look zullen stinken

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat slecht wat smerig! Absoluut de we zijn zonder betalen weg gegaan. Gefrituurde schnitzels, rundergoulasch uit een pakje, zo zout! Een aanslag op mijn nieren.
Geen salade bij de goulash
de wc was vies. De keuken vies. De chardonnay smaakte naar olijfolie.
Jammer.

5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een traditioneel restaurant met een gezellige sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk voorgerecht met gebakken knoflook, gesmolten brie en preiselbeeren. Wiener schnitzel is ook lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Reizigers die Restaurant Fromme Helene bekeken, bekeken ook

In Restaurant Fromme Helene geweest? Deel je ervaringen!