“Goed, betaalbaar eten. Gevarieerd menu. Vriendelijk personeel.”
Beoordeling van Restaurant Fromme Helene

Restaurant Fromme Helene
Geclassificeerd als nr. 142 van 4.633 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Josefstadt
31 maart 2017 beoordeeld

Goed en betaalbaar eten. Gevarieerd menu. Prettige ambiance. Vriendelijk personeel. Snelle bediening.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon ok, niet culinair hoogstaand of erg verfijnd. Grote porties. Het voorgerecht met look en Brie dat iedereen aanraadt blijken twee grote gekookte lookbollen te zijn met een klein beetje gesmolten brie. Niet zo verfijnd dus. We namen als hoofdgerecht de nieren met cognac maar de cognac smaak ontbrak en daarnaast de home made pieroni (ravioli) die lekker waren. Maar ik denk dat we de komende twee dagen zeker naar look zullen stinken

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat slecht wat smerig! Absoluut de we zijn zonder betalen weg gegaan. Gefrituurde schnitzels, rundergoulasch uit een pakje, zo zout! Een aanslag op mijn nieren.
Geen salade bij de goulash
de wc was vies. De keuken vies. De chardonnay smaakte naar olijfolie.
Jammer.

5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een traditioneel restaurant met een gezellige sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk voorgerecht met gebakken knoflook, gesmolten brie en preiselbeeren. Wiener schnitzel is ook lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

13 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen door Hapimag waar wij verbleven.
Inderdaad, hier is het goed vertoeven in een warm, sfeervol, authentiek, gutbürgerlich Weens restaurant.
Bediening is vriendelijk, prijzen zijn alleszins redelijk.

Reizigers die Restaurant Fromme Helene bekeken, bekeken ook

In Restaurant Fromme Helene geweest? Deel je ervaringen!