Restaurant Fromme Helene
Geclassificeerd als nr. 67 van 4.414 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Josefstadt
27 januari 2016 beoordeeld

Mijn vriend en ik zochten een plek om te ontbijten. We waren wat aan de late kant, om 12u. Gelukkig was er nog plek bij het door locals drukbezochte Fromme Helene. De ambiance was prettig en relaxed. Sommige mensen aten samen, sommigen alleen met een krantje. Een beetje een bruin restaurant sfeertje. Toen we de kaart kregen, zagen we dat dit niet een typische lunch zou worden. Er werd namelijk warm geserveerd, iets wat voor de Oostenrijkers heel normaal blijkt te zijn. En hoewel het 'ontbijt' voor ons wat zwaar was (ik had een soort pasta, mijn vriend iets met vlees) was het wel degelijk heerlijk en voedzaam. De bediening is vriendelijk, de sfeer gezellig.

17 december 2015 beoordeeld

We hadden via de site gereserveerd, helaas was deze reservering niet goed ontvangen. Bij aankomst was de gastheer heel vriendelijk en heeft ondanks dat er geen plaats was een plaatsje voor ons vrij gemaakt, wel voor een beperkte tijd, maar heel gastvrij. Het eten was prima, de ambience super een echt Oostenrijks dorpsrestaurant super goed, mooi verzorgd en heerlijk gegeten. Reserveren is wel een must! gaan graag een keer terug

25 november 2015 beoordeeld

Achter het stadhuis ligt dit kleine buurtrestaurant, laagdrempelig, altijd bezet, dus wel liefst reserveren. Goede Oostenrijkse kaart, goedkoop en duurder, goede Oostenrijkse wijnen. Moeilijk parkeren, bereikbaar met de tram.

28 oktober 2015 beoordeeld

Typisch Weense Gasthaus met een authentieke sfeer in de buurt van Theater in der Josefstadt. Je kan hier voor en ook nog na de theater goed eten. Let op, porties zijn echt aan de grote kant, terughoudende, maar vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

24 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, vriendelijke bediening. We hadden knoflook met brie en carpaccio als voorgerecht. Beide overheerlijk. De huisgemaakte pierogi met spinazie was lekker met een gemengde salade. En ik had een heerlijk vleesgerecht met gebakken aardappels. Aanrader!

Reizigers die Restaurant Fromme Helene bekeken, bekeken ook

In Restaurant Fromme Helene geweest? Deel je ervaringen!