“uitstekend buurtrestaurant”
Beoordeling van Restaurant Fromme Helene

Restaurant Fromme Helene
Geclassificeerd als nr. 144 van 4.637 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Josefstadt
25 november 2015 beoordeeld

Achter het stadhuis ligt dit kleine buurtrestaurant, laagdrempelig, altijd bezet, dus wel liefst reserveren. Goede Oostenrijkse kaart, goedkoop en duurder, goede Oostenrijkse wijnen. Moeilijk parkeren, bereikbaar met de tram.

28 oktober 2015 beoordeeld

Typisch Weense Gasthaus met een authentieke sfeer in de buurt van Theater in der Josefstadt. Je kan hier voor en ook nog na de theater goed eten. Let op, porties zijn echt aan de grote kant, terughoudende, maar vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

24 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, vriendelijke bediening. We hadden knoflook met brie en carpaccio als voorgerecht. Beide overheerlijk. De huisgemaakte pierogi met spinazie was lekker met een gemengde salade. En ik had een heerlijk vleesgerecht met gebakken aardappels. Aanrader!

11 oktober 2015 beoordeeld

Er loopt daar Aardig personeel rond. Ze leveren snelle service, we waren vrij laat rond half negen daar, soep stond binnen 10 min. Voor onze neus.Er heersteen gezellige knusse sfeertje. Heerlijke leberknödelsuppe en Wienerschnitzel met aardappelsalade en nog veel meer lekkers op de kaart. Natuurlijk hoort daar een weisbier bij. Lekkere Oostenrijkse keuken.

20 september 2015 beoordeeld

Goede steak met champignonsaus, lekkere gebakken aardappeltjes,
wienerschnitsel, grote hoeveelheid vlees, goed maar niet geweldig.
Super lekker voorgerecht: knoflook met brie en veenbessen.
Het bakvlees ook gepaneerd vlees is vrij droog.
Zeer vriendelijke bediening en lekkere wijn.
Prijs kwaliteit is zeker in orde.

Reizigers die Restaurant Fromme Helene bekeken, bekeken ook

In Restaurant Fromme Helene geweest? Deel je ervaringen!