“Lekker!”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten en gedronken, keuken open tot 22.00 met een glimlach! Eerlijk eten voor een eerlijke prijs.

21 augustus 2016 beoordeeld

In een van de vele zijstraatjes in het centrum van Wenen kan je toch rustig buiten aan een tafeltje lekker eten. Je wordt vlot vriendelijk bediend en het eten is groots voor een meer dan prima prijs. Het herhalen waard.

17 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dicht bij mijn hotel, kwam ik dit restaurant tegen. Enige twijfel had ik wel, want het menu werd buiten gepresenteerd middels foto's zoals je die ziet bij snackbars en shoarma-tenten. Wees gerust, kwaliteit van het restaurant staat ver van de Nederlandse snackbars. Het restaurant is klein maar gezellig. De bediening vriendelijk, deskundig en snel zonder opdringerig te zijn. Gekozen voor een lokaal witbier en de lams-rack. Het eten werd snel geserveerd en was perfect bereidt. Heerlijk gegeten en na 45 minuten stond ik tevreden weer buiten. De prijs van € 21,50 is zeer acceptabel voor de kwaliteit die je krijgt.

4 maart 2016 beoordeeld

Dit is de plek in Wenen om is gewoon lekker onderuit te zakken met een stel vrienden en een schnitzeltje en een biertje te pakken. Vergeet niet de 'Mohr' in het hemdje als nagerecht. We hadden een engelsman in ons gezelschap en hij is er bijna in gebleven! (zo lekker)

20 december 2013 beoordeeld

Wat een leuk restaurantje. Kleine ruimte, maar elke avond helemaal vol. Wiener Schnitzels tot over de rand van het bord. Veel Weners en buitenlanders. Goede en snelle bediening.

In Hopferl geweest? Deel je ervaringen!