“Mooit uiztich op wenen”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Donaustadt
4 weken geleden beoordeeld

Bij deze attractie heb je een mooi overzicht over Wenen en omgeving. Kaartje kun je los kopen of als onderdeel van de Vienna Pas

Datum van bezoek: oktober 2018

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze bedoeling was op in het restaurant te gaan eten, dan uiteindelijk in de brasserie/cafe terecht gekomen waar je ook een ronddraaiend eetgedeelte hebt. De kaart was beperkt en het eten niet van hoog niet niveau. (Hamburger was op zich wel lekker) de service was snel en kortaf en wanneer je geen drinkgeld geeft ronduit grof. Bij zo een reactie krijg je van ons al helemaal geen drinkgeld meer (anders hadden we wel wat cash achtergelaten op de tafel) en zijn we zonder vertrokken.

Datum van bezoek: december 2018
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant in de donautoren bezocht. Mooi uitzicht over de stad Wenen! De service in het restaurant is belabberd.. personeel is niet vriendelijk en maken je ook nog belachelijk als je door de ontevreden service geen fooi geeft. Donautoren top maar het restaurant een regelrechte flop!

Datum van bezoek: december 2018
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met 2 collega’s gegeten in het restaurant in de Donauturm, ofwel de televisie toren. Het ronddraaiende restaurant garandeert een geweldig uitzicht over de stad en de Donau. Het eten is van goede kwaliteit en ook redelijk qua prijs. Wel dien je per persoon 14,50 euro te betalen voor de toegang. Per persoon ontvang je een waardebon van 3 euro, te gebruiken in het restaurant. Een aanrader als je geen last hebt van hoogtevrees...

Datum van bezoek: oktober 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar kan je met een mooier uitzicht op de stad Wenen iets drinken. Het restaurant draait in een 20 minuten een heel rondje. Je ziet de stad dus van alle kanten. Eerst wat wennen dat draaien maar vooral erg mooi

Datum van bezoek: januari 2018

In Donauturm geweest? Deel je ervaringen!