“Leuk om te bezoeken”

Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om in deze oude ambiance een goede kop koffie met apfelstrudel te nuttigen. In tegenstelling tot wat andere zeggen, waren de obers erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld

Twee keer op bezoek geweest bij Cafe Schwarzenberg en prima ervaringen met de bediening, het eten en de drankjes. In een traditionele omgeving aan de Ring in Wenen wordt er prima voor je gezorgd en krijg je kwalitatief goede producten. De keuze is voldoende en de deskundigheid en hoffelijkheid van het personeel is soms erg goed en feitelijk bij niemand onvoldoende. Dat is voor ons ook reden geweest om nog een keer voor eendrankje terug te gaan naar hun terras.

Datum van bezoek: juli 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer zijn we tussen de middag in Cafe Schwarzenberg geweest. Een keer op terras gezeten en een keer binnen. De traditionele inrichting is heel mooi. De obers lopen in het zwart, met witte hemden en een zwart strikje en zijn zeer beleefd. We hebben er een kleinigheid geluncht, smakelijk, niet hoog culinair maar degelijk. De koffie is er heerlijk. Er waren locals, veel zakelijke mensen en ook touristen.
Zo’n zaak met traditie is een absolute must als je in Wenen bent. De prijzen beschouw ik als normaal.

Datum van bezoek: april 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Ligt vlak bij het Belvedère en is het oudste café aan de grote Ring. Grote zaak met een inrichting, die nog wel gelijkenis vertoont met zoals het was begin 20e eeuw. Behoorlijk toeristisch. Gemiddeld goede koffie. Wel heerlijk gebak, zoals bijvoorbeeld de torte Sisi. Obers waren arrogant en niet erg attent.

Datum van bezoek: februari 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een traditioneel klassiek weens café. Sfeer is aangenaam. Bediening goed. Prijzen redelijk tot hoog. Geen hoogstaande kwaliteit. Beetje een tourist trap. Maar desalniettemin toch de moeite waard om er koffie met sacher torte te nemen.

Datum van bezoek: januari 2019

In Cafe Schwarzenberg geweest? Deel je ervaringen!