Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi uitzicht

Na een klim van 10 minuten kan je op adem komen door van het mooie uitzicht te genieten. Je ziet ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
mariekev637
via mobiele applicatie
Een must do!

Beschouwen we als één van onze hoogtepunten tijdens ons bezoek! Wat een magische lokatie, wat een ... meer lezen

Beoordeeld op 2 november 2018

vanaf US$ 19,70
vanaf US$ 22,60
vanaf US$ 11,60
Beoordeeld op 29 april 2018

Vanuit een prachtig uitzicht over het lager gelegen slot Schönbrunn en de stad Wenen is het mogelijk goed lunchen. Helaas wordt de vreugde bedorven door de enorme overload van duizenden toeristen, die zo mogelijk ook willen lunchen... de bediening kan het allemaal niet bijhouden, zodat het allemaaal wat lang duurt.
Het eten is gemiddeld, niet geweldig.
Eigenlijk geen aanrader voor de gemiddelde toerist
NB: toiletten miet rolstoeltoegankelijk

Beoordeeld op 25 februari 2018

Heel mooi uitzicht naar Schloss Schönbrunn ! Wij konden er ondanks de sneeuw wel komen .En in de sneeuw was het best een klim .Maar het is echt de moeite waard .
Boven een heerlijke sachertorte gegeten en het uitzicht bewonderd . Echt een aanrader .

Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Helaas is Gloriette niet te beklimmen in de wintermaanden. Het uitzicht vanaf dit punt over de paleistuinen en Wenen is natuurlijk wel erg mooi

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Het is een hele klim vanuit de tuinen van Schloss Schönbrunn om hier te komen. Buitenom is korter. En bovendien kom je dan ook eekhoorntjes tegen. Mooi uitzicht op het Schloss en ook op Wenen. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of kort van adem zijn. Zij kunnen er wel met het treintje komen. Dit kost 7 euro voor een volwassene en 4 euro voor een kind. Wil je helemaal vanaf het dak kijken dan betaal je ook een paar euro om helemaal boven te komen. In de Gloriette is een restaurant en er zijn toiletten.

Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zoals in de titel al staat is het een hele klim om er te komen als het 30+ graden is. Wel een mooi uitzicht vanaf de gloriette en het gebouw zelf ziet er ook fraai uit. Zeker even naar toe gaan.