“Lekker gegeten tegen goede prijs”
Beoordeling van Brandauers Schlossbrau

Brandauers Schlossbrau
Geclassificeerd als nr. 122 van 4.447 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Pub-restaurant, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Hietzing
6 september 2017 beoordeeld

Op woensdag 6 september samen met mijn vriendin s avonds gegeten bij dit restaurant. Erg gezellige locatie. Wij hebben binnen gezeten, maar in de zomer is ook gezellig buiten te eten. Mijn vriendin had de kippenschnitzel en ik had de hamburger. Dit was meer dan genoeg. Je krijgt twee schnitzels en de hamburger is ook groot zat. We vroegen frietjes ipv aardappelsalade. Dit was geen probleem
De gerechten stonden binnen tien minuten op tafel. De bediening door Johanna was erg vriendelijk.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gave locatie. Je hebt het idee dat je in een oud theater binnenloopt. Er heerst een gezellige ongedwongen sfeer met een bar midden in de zaal. Het menu vind je terug in een krant. De service is snel en vriendelijk. Het bier is geweldig en het eten is heerlijk! Een topavond!

2 mei 2017 beoordeeld

We waren met een groep van 9 personen. Twee personen moesten bijna een uur op hun eten wachten, terwijl de rest van de groep al klaar was met eten. De bediening was erg onaardig, er kon geen excuus vanaf.
De porties verschilden heel sterk per gerecht, sommige mensen hadden te veel en anderen weer veel te weinig te eten.
Kortom, geen aanrader.

7 april 2017 beoordeeld

leuke plek, goed eten, heerlijk bier en prettige bediening !! complimenten aan Charli.
Het is het oudste origineel Bierhuis van Wenen. In de tuin is het prettig vertoeven !!

3 december 2016 beoordeeld

de bediening was onvriendelijk. De warme chocomelk was koud. Locatie is mooi vlak bij Schonbrunn. Andere keren was het beter.

In Brandauers Schlossbrau geweest? Deel je ervaringen!