“Onverwachte gezellige, eerlijk Weens Bierhuis !!”
Beoordeling van Brandauers Schlossbrau

Brandauers Schlossbrau
Geclassificeerd als nr. 321 van 4.739 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Pub-restaurant, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Hietzing
7 april 2017 beoordeeld

leuke plek, goed eten, heerlijk bier en prettige bediening !! complimenten aan Charli.
Het is het oudste origineel Bierhuis van Wenen. In de tuin is het prettig vertoeven !!

3 december 2016 beoordeeld

de bediening was onvriendelijk. De warme chocomelk was koud. Locatie is mooi vlak bij Schonbrunn. Andere keren was het beter.

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed druk, toch direct aandacht en een leuke tafel. De kaart is origineel uitgevoerd met naar Oostenrijkse maatstaven een keur aan vlees gerechten, een visschotel, maar ook vegetarisch. De wijnkaart is goed maar beperkt, dat kan niet van bier worden gezegd. Uiteraard is het ook een echte biergarten. Vrolijke attente bediening maar een beetje geduld is nodig, overigens is dit niet kritisch maar gezien de drukte is het logisch dat de keuken tijd nodig heeft. Kwaliteit van het eten gemiddeld.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met een groep op bezoek geweest in wenen. We zochten een restaurant om te dineren. Kwamen hierop uit via trip advisor.
Personeel is heel klant vriendelijk, kan goed Engels en is erg behulpzaam.
Eten werd snel geserveerd en smaakte erg goed. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Kortom een aanrader.

2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

No nonsense, grote zaal en buiten de Biergarten. Veel keuze prima bier en dito eten voor weinig €€€€ . We komen zeker nog n X. O ja bediening prima en vriendelijk

In Brandauers Schlossbrau geweest? Deel je ervaringen!