“sfeervol en erg lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 januari 2018 beoordeeld

Leuk gezellige zaak. Complimenten voor de bediening. Super zoals hij dit voor alleen deed netjes correct en erg vriendelijk. Ook het eten was top zowel de pizza als pasta . Ga zo door,

Datum van bezoek: januari 2018
Bettina1972, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van El Moro De Venezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2018

Hartelijk dank voor de mooie woorden. We zijn heel blij, als je het leuk vond bij ons! Met vriendelijke groet!

1 januari 2018 beoordeeld

Alles vers gemaakt, heerlijke smaken voor een leuke prijs, vooral de verse pasta’s zijn een aanrader

Datum van bezoek: februari 2017
Bettina1972, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van El Moro De Venezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden, we zijn erg blij dat je het leuk vond met ons!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor kwamen wij dit restaurant op het spoor, het ligt net iets buiten het centrum van Kitzbühel. Wij hebben werkelijk heerlijk gegeten, alles werd smaakvol opgediend, de kwaliteit van alle gerechten was hoog, alles was vers. En de bediening, bestaande uit 1 bijzonder vriendelijke man, was uiterst voorkomend. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
Bettina1972, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van El Moro De Venezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2017

Many thanks for your nice words :-) Have a great time hiere in Kitzbühel!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine zaak net aan de rand van het centrum, echte wat traditionele Italiaan. Zonder reservering gastvrij welkom geheten en laatste vrije tafel gekregen. Lekker aperitief en twee goede pizza's, waarbij de El Moro zonder de raddicio kwam maar die miste ik niet. Wijn niet echt goedkoop maar wel goede prijs kwaliteit verhouding. Espresso en grappa als dessert, niet gekozen voor de aanbevolen honing grappa maar de "gewone" blanco grappa. Deze was niet bijzonder, leek alsof de fles al lang open was.... Toen de vriendelijke gastheer vroeg hoe de grappa was geweest, dit aangegeven wat gelijk serieus genomen werd (hij ging direct proeven) en hij kwam terug met een nieuwe rekening zonder de grappa omdat de fles idd waarschijnlijk niet goed afgesloten was geweest en "de kracht" van de grappa af was. Normaal 4 van de 5 als beoordeling gegeven maar omdat dit zo goed werd opgepakt en opgelost de 5e ook gegeven.

Datum van bezoek: juli 2017
Bettina1972, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van El Moro De Venezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Many thanks for your nice words, hope you had a great time here in Kitzbühel, best regards Bettina :-)

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren bij de wasserette Kitzwash om een paar wasjes te doen en daarna hadden we trek. Direct ernaast gelegen bevindt zich dit restaurant. Zeer verrassend hoe vriendelijk de bediening was en hoe goed de gerechten smaakten! Ik had de spaghetti bolognese en mijn wederhelft de penne tricolore. Alles top!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die El Moro De Venezia bekeken, bekeken ook

In El Moro De Venezia geweest? Deel je ervaringen!