“Niet zo geweldig.”

Keukens: Oostenrijks, Hedendaags
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tasting menu genomen met bijpassend wijn arrangement. Vooraf een Kir Royal, helaas was de wijn nauwelijks mousserend. Het eten bracht niet wat je ervan mocht verwachten gegeven de prijs. Ondermeer de forel was droog en het dessert bevatte 2 tamelijk identieke chocolade- achtlge koeken en niet echt smakelijk en droog. Het wijnarrangement bestond uit 3 glazen van 0,15l en een schnaps en dat voor EUR 20. Overpriced.
Kortom een teleurstelling en niet zo geweldig als je mocht verwachten.

29 november 2015 beoordeeld

Erg gezellig en mooi gelegen restaurant (met een lange geschiedenis - kijk eens buiten wie er in de loop der eeuwen hier allemaal hebben gegeten) met een 'deftige' (=degelijke) kaart. Eten is heerlijk bereid, stevige porties, vriendelijke bediening, excellente wijnkaart, geode bieren, enfin, zo moet een restaurant zijn.

25 oktober 2015 beoordeeld

Midden in de altstad van Innsbruck is dit restaurant (van het hotel met dezelfde naam) te vinden. Een authentiek Oostenrijks restaurant met een uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. Uitstekende bediening, in stijl passend bij de sfeer. Niet het goedkoopste restaurant van Innsbruck, maar het geld meer dan waard.

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

15sept 2015 hier gegeten. Op de terugreis naar Nederland vanuit Rome hadden we een overnachting in Inssbruck geboekt. Ons hotel (hotel innsbruck) lag in het centrum. Savonds wilden wij een hapje gaan eten. Op de hoek van ons hotel vonden wij dit restaurant. Dit was echt een lucky shot. We hebben echt heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Vooraf hadden we steak tartaar. Deze was echt TOP TOP! Royale portie en zeer goed van smaak, geserveerd met een klein slaatje en 4 heerlijke puntjes brood(krokant van buiten, zacht van binnen). Als hoofdgerecht hadden wij beiden de weinerschnitzel. Mijn vrouw varkensschnitzel, ik kalf. Beide grote schitzels waren zeer lekker. Ze werden geserveerd met gekookte aardappels(normaal niet mijn ding). Maar deze waren heerlijk. Waarschijnlijk ook door de botersaus die overover heen werd gegoten. Verder zat er ook nog een lekker slaatje bij. Voor dit alles inclusief 4drankjes waren wij 70euro kwijt. Dit was zeer zeker de moeite waard. Echte aanrader!

2 januari 2015 beoordeeld

Goede restaurant met een mooie menukaart, lokale gerechten maar ook "buitenlandse" gerechten. Gelegen in de Alt Stadt van Innsbruck, vlakbij het huis met het Gouden Dak (goldenes dach). Bezocht in December tijdens de kerstmarkt. De Kerstmarkt in Innsbruck ligt verspreid door de oude binnenstad.

• Sfeer

Reizigers die Goldener Adler Restaurant bekeken, bekeken ook

In Goldener Adler Restaurant geweest? Deel je ervaringen!