“Top!”

Keukens: Oostenrijks, Hedendaags
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

15sept 2015 hier gegeten. Op de terugreis naar Nederland vanuit Rome hadden we een overnachting in Inssbruck geboekt. Ons hotel (hotel innsbruck) lag in het centrum. Savonds wilden wij een hapje gaan eten. Op de hoek van ons hotel vonden wij dit restaurant. Dit was echt een lucky shot. We hebben echt heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Vooraf hadden we steak tartaar. Deze was echt TOP TOP! Royale portie en zeer goed van smaak, geserveerd met een klein slaatje en 4 heerlijke puntjes brood(krokant van buiten, zacht van binnen). Als hoofdgerecht hadden wij beiden de weinerschnitzel. Mijn vrouw varkensschnitzel, ik kalf. Beide grote schitzels waren zeer lekker. Ze werden geserveerd met gekookte aardappels(normaal niet mijn ding). Maar deze waren heerlijk. Waarschijnlijk ook door de botersaus die overover heen werd gegoten. Verder zat er ook nog een lekker slaatje bij. Voor dit alles inclusief 4drankjes waren wij 70euro kwijt. Dit was zeer zeker de moeite waard. Echte aanrader!

2 januari 2015 beoordeeld

Goede restaurant met een mooie menukaart, lokale gerechten maar ook "buitenlandse" gerechten. Gelegen in de Alt Stadt van Innsbruck, vlakbij het huis met het Gouden Dak (goldenes dach). Bezocht in December tijdens de kerstmarkt. De Kerstmarkt in Innsbruck ligt verspreid door de oude binnenstad.

• Sfeer
11 augustus 2014 beoordeeld

Duits/oostenrijks eten is altijd wat vettiger maar kwaliteit tov prijs is oke. Buiten zit je erg leuk met zicht op t goldenes dach (zij t wel schuin).

5 augustus 2014 beoordeeld

Bediening is erg vriendelijk en niet gehaast. Je krijgt genoeg tijd om te genieten van je heerlijk maaltijd. Keus genoeg en de prijzen zijn schappelijk

14 augustus 2013 beoordeeld

We zaten op het terras en bestelden de lasagne. Het had de kwaliteit van een matig wegrestaurant. De bediening was vlot, maar ongeïnteresseerd.

Reizigers die Goldener Adler Restaurant bekeken, bekeken ook

In Goldener Adler Restaurant geweest? Deel je ervaringen!