12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel voor één nachtje geboekt, omdat we de ochtend er na vroeg naar huis zouden vliegen. We zijn er gekomen d.m.v. het openbaar vervoer. Ideaal, want deze stopt bijna voor het hotel. Wij arriveerden laat in de avond. Het was een vriendelijke ontvangst en ons werd verteld waar de kamer was. Dit was een standaard kamer. De kamer was klein, maar zeer fijn. Een mooie badkamer. Zelf vind ik tapijt in een hotelkamer niet fijn en geef ik de voorkeur aan laminaat of vinyl. Er was een minibar in de kamer die wij niet gebruikt hebben. Jammer dat we bij het inchecken niet gevraagd werd of we wilde eten. Op de kamer was niets te vinden over een restaurant. Het was fijn dat het ontbijt vroeg werd geserveerd. Ze houden daar echt rekening met gasten die vroeg moeten vertrekken. Ons was verteld dat het een simpel ontbijt zou zijn. Wij keken onze ogen uit. Brownies, donuts, cake, diverse soorten fruit, croissants, chocolade croissants, diverse soorten yoghurt noem maar op. Het was een fijne overnachting.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld

Heel leuk hotel, waar alles goed geregeld was. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Leuke locatie, een beetje uit het centrum, met een prachtig zicht. Een echte aanrader voor de sportieve medemens

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier voor een nacht op doorreis naar Italië. Het hotel ligt naast het vliegveld. Hierdoor is het makkelijk aan te rijden. Het personeel is vriendelijk en onze kamer redelijk. Het ontbijt is heel goed verzorgt. Het enige echte minpunt was het ontbreken van een airco op de kamer.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
31 augustus 2015 beoordeeld

Kamertip: Kamer 416 met een zeer fraai balkon met uitzicht over Innsbruck en de bergen
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
27 juli 2013 beoordeeld

Het hotel is dicht bij de luchthaven van Innsbruck gelegen en daarvoor ideaal als men van deze luchthaven wil vertrekken. Een hotel- parking is aan de overkant van de straat.
De ruime kamers zijn goed geluidsgeisoleerd en het hotel is ondanks de luchthaven heel rustig.
Badkamer is goed uitgerust en zeer proper.
Het ontbijtbuffet is buitengewoon en het personeel is zeer vriendlijk. Voor vervoer is dicht aan het hotel een halte van de bus naar het centrum van Innsbruck en het station van de trein.
Door een feestdag was het restaurant van het hotel gesloten, maar in de buurt was een uitstekend restaurant dat in zamenwerking met het hotel werkt. Dit hotel is best aan te bevelen.
Max MOSER, Schoten / België

• Verbleef: oktober 2012, reisde alleen