Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Hier een nacht verbleven. Ligt midden in de Altstad van Innsbruck, nagenoeg aan de Inn. Ee hadden geen parkeerplaats gereserveerd en de parkeergarage was vol. Dus geparkeerd in de tegenover gelegen openbare parkeergarage. We hadden wel twee racefietsen bij, maar die konden we stallen in de ski ruimte. Prima geregeld dus. Kamers zijn prima, airco, heerlijke bedden, nette doucheruimte. Ontbijt is ook prima. Vanwege terugreis, zitten we al om half 7 aan het ontbijt, samen met een groep Amerikaanse toeristen. Maar op dit tijdstip al alles prima verzorgd, scrambled eggs, worstjes, bacon, gebakken groenten, vers fruit in overvloed, vele verschillende ontbijtgranen. Prijs kwaliteit verhouding is echt prima.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Wat n geweldig hotel. Royale verzorgde kamer. Alles superschoon. Heerlijke bedden en als leuke kers op de taart. Als je snachts omhoog kijkt zie je de sterrenhemel geprojecteerd.
Ontbijt erg goed en uitgebreid en vriendelijk.
Niet te vergeten: zwembad en wellness in kelder en op bovenverdieping wellness met groot terras. Alles inbegrepen !!
En dat voor n prijs !! Betere prijs/kwaliteit verhouding nooit meegemaakt

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in de binnenstad van Innsbruck. Wij zaten aan de achterkant van het hotel in een mooie kamer grenzend aan de oude binnenstad. Ontbijt is uitgebreid en het zwembad met sauna/stoombad is top. Al is het bij drukte een beetje behelpen misschien

Verbleef: mei 2016
Beoordeeld op 1 april 2016

mooie ligging aan de rand van oude stad. Rustig.
Goede kamer. Netjes en ruime. Goede matrassen.
Vriendelijk en hartelijke ontvangst.
Aangenaam zwembad en leuke welness.
Uitstekend ontbijt buffet.
Enig minpuntje is restaurant. Goede service doch alle bereidingen te
gezouten!!!!

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 18 maart 2016

Prima hotel, in het centrum. Super aardig personeel. De inrichting van de gangen, restaurant, en kamers is wel erg ouderwets en personeel loopt rond in klederdracht. Wel ruime kamers. De wellness is prachtig, luxe, en super modern, met een prachtig uitzicht. Jammer dat je daar alleen naakt gebruik van mag maken. Ontbijt was goed, maar voor een 4* hotel en de prijs magertjes. De croissantjes smaakten naar karton.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com