The Penz Hotel(Innsbruck)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 271 per nacht.

Bon Alpina(Innsbruck)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Ramada Innsbruck Tivoli(Innsbruck)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Penz Hotel West(Innsbruck)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

AC Hotels
  • Roomservice
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Sporthotel Igls(Innsbruck)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

Hotel Gruberhof(Innsbruck)
  • Gratis parkeren
Sonnenhof Igls(Innsbruck)(Heel veel waar voor je geld!)
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons grootste kritiekpunt is dat er geen airco of andere vorm van verkoeling (een ventilator) beschikbaar is. De kamer was echt enorm warm. Het ontbijt is prima, het sanitair is in orde, hoewel de opstap de douche in wel hoog is. Ik zou zelf een prullenbak met deksel in de badkamer plaatsen, maar het geheel ziet er netjes en verzorgd uit.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke personeel, super locatie, mooi en net hotel.
Er is geen airco in de kamer, maar s'avond koelt het wel goed af
Was een aangename verblijf...
Er was genoeg te beleven in de omgeving van de hotel.
Innsbruck is zeker het bezoeken waard

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het centrum dichtbij treinstation en was prima plek voor onze laatste nacht in Oostenrijk. De kamer zag er prima uit. Het was er wat warm, dus 's middag gelijk de ramen open gezet en de stad in gegaan. 's Avonds was het niet afgekoeld in de kamer en de bedden zakte behoorlijk door, dus helaas slecht geslapen door de bedden en de warmte in de kamer. Omdat we vroeg op het vliegveld moesten zijn hebben we het ontbijt niet genuttigd.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
14 februari 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een short stay in Innsbruck. Dichtbij vliegveld en treinstation in het oude centrum van Innsbruck. Nette kamers met lekkere badkamer. Uitzicht is straatkant of een rommelige achterkant. Vliegtuigen maken tot 23.00 uur wat herrie. In de omgeving genoeg winkels en restaurantjes. Prima ontbijt Dikke plus voor het vriendelijke personeel.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
1 oktober 2013 beoordeeld

Dit is een erg fijn hotel op loopafstand van station en bezienswaardigheden. Het is niet supergoedkoop maar zeker niet te duur. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamer was erg prettig en het ontbijt prima.

• Verbleef: september 2013, reisde alleen