Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier 2x gelogeerd op doorreis naar Italië.
Vorig jaar hadden we een oude kamer die wel heel ruim was. Het eten was heel lekker en een ruim buffet met a la carte.
Dit jaar een betere kamer (met afscheiding zodat de kinderen konden slapen ) maar geen buffet 's avonds. Eten was a la carte maar wel lekker!
Grote minpunt. De tafel waar we zaten bevond zich in een hoek waar amper gepoetst werd => veel stof, spinnenwebben. ...

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 23 februari 2016

Dit is echt een hotel dat klasse uitstraalde , maar is wel dringend aan vernieuwing toe. Een beetje vergane glorie . Het ligt midden in het dorpje van een klein skigebied . Lekkere keuken lekkere dranken maar de bar is te donker. Het is op enkele kilometers van de luchthaven en 4 kilometer van Innsbruck

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 17 februari 2016

Een niet al te groot hotel met goede verzorgde kamers met het nodige comfort.. niet meer maar ook niet minder...
Vriendelijk onthaal., gezellige lounge., sfeerrijke bar en niet te vergeten een zeer net gezondheidscentrum met spa-sauna...
Een restaurant zoals vele andere maar met een vriendelijke bediening.
Kortom een hotel bij de betere 10....

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 27 december 2015

Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende service. Het ontbijt was meer dan uitstekend. Een prachtige wellness ruimte en een groot zwembad maakten ons verblijf compleet. Als we weer een keer in de regio zijn, overnachten we weer bij Sporthotel Igls!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 18 januari 2015

Wij hebben hier vier nachten verbleven en een hele fijne tijd gehad. Dat begon al bij binnenkomst, waar we werden verwelkomt met een glas prosecco en een upgrade naar een luxere kamer. De kamer was erg ruim, kende een apart zit gedeelte, een balkon met uitzicht op de Patscherkofel en twee tv's. Erg luxe dus! Overigens zien de standaard kamers er volgens mij ook prima uit.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, spreekt bovendien ook goed Engels. We hebben niet gedineerd in het hotel, maar wel elke dag ontbeten. Het (gratis) ontbijt was gevarieerd genoeg en van goede kwaliteit.

Qua faciliteiten kent het hotel een goede en gratis wi-fi verbinding, een ruimte opslag voor ski- en snowboardspullen (met drogers voor schoenen), maar het meest aansprekend is toch het welness gedeelte, met onder andere een zwembad, sauna, whirlpool en stoombad. Erg fijn om gebruik van te kunnen maken na een dag op de piste gestaan te hebben! Tot slot heeft het hotel een bushalte voor de deur, die je in een kwartier in het centrum van Innsbruck brengt of je in een paar minuten de Patscherkofel op brengt, naar het begin van de gondel of de Olympiaexpress.

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken