Beoordeeld op 28 februari 2018

Wij verbleven twee dagen in dit hotel, pal bij de Hofburg en iets verder weg van het Hauptbahnhof, maar nog steeds op prettige loopafstand ervan. Van buiten heb je niet zo gauw in de gaten, dat dit een hotel is met zeer veel kamers, want de gevel en de entree laten dit niet zo gemakkelijk aflezen. Dit hotel behoort ook tot de TC-hotel groep, dat wel zo'n vier hotels daar uitbaat. Wij hadden een kamer aan de achterzijde, rustig gelegen naast het Universiteitscomplex. Helaas in vergelijking met andere hotels was de kamer niet bepaald royaal en hoewel onlangs verbouwd, zaten er voor mij toch wel wat vreemde details aan. Zo stoorde ik mij aan de ongelukkige wastafel, die buiten de badkamer was gesitueerd. Een ielig bakje met een kraan aan de verkeerde kant. Dan wel weer een prima inloopdouche. Op de vijfde verdieping zowaar een zwembad met sauna, stoombad en whirlpool, waarvan ik de indruk kreeg, dat op slinkse wijze mensen van buiten hier ook gebruik van maakten. Een voor de vele gasten erg kleine ontbijtruimte, waar we niet naar ons kamernummer werden gevraagd, waardoor ik niet aan de indruk ontkwam, dat er wederom gebruik werd gemaakt van deze ruimte door derden. De kamer werd uitstekend schoongemaakt, maar de Servische dame, die geen Duits sprak wist kennelijk niet de betekenis van het door ons opgehangen bordje "kamer schoonmaken", waardoor we om 14:00 uur onze kamer nog met onopgemaakte bedden aantroffen. Wel positief de gastvrijheid van de receptionisten, prima. Uiterst behulpzaam bij het verzorgen van mijn afrukken, bij het ontbreken van "office faciliteiten" in dit hotel.

Kamertip: Kamer 128, rustig gelegen aan de achterzijde, maar aan de kleine kant.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Hotel_GrauerBaer, Die Geschäftsführung van Hotel Grauer Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Lieber Gast,

Vielen, herzlichen Dank für Ihre Bewertung!

Wir freuen uns sehr dass es Ihnen bei uns gefallen hat und nehmen auch kritische Anregungen gerne zur Kenntnis, da sie uns helfen unseren Service und die Gästebetreuung ständig zu verbessern.

Wir freuen uns schon Sie bald wieder im Grauen Bär begrüßen zu dürfen!

Mit freundlichen Grüßen,

Die Geschäftsführung

Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

Op fijne plek gelegen maar echt stadshotel; ongeïnteresseerde bediening, standaard ontbijt in een cafetaria achtige sfeer, kamers die geen indruk achterlaten. Maar voor de doorreis prima slaapplek. Zorg dat je gereserveerd hebt op de door TripAdvisor geadviseerde restaurants want anders echt al vol!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juli 2016

Hotel is aan de buitenkant aardig. De lobby is mooi en modern. De kamers vallen dan tegen: oubollig en zeker de badkamer kan een update gebruiken. Zwembad op het dak is prima zeker met de kerktorens op de achtergrond. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed.
Voor doorreis zeker een goed hotel.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 19 juli 2016

Bij aankomst geen hartelijk welkom of gedag de brunette medewerkster moeten we zelfs vragen en haar reactie: ja? , heeft u geboekt? Welke naam? Oke papiertje invullen, vergeet geboorte datum niet!
Dit alles zonder ons zelfs maar aan te kijken, we krijgen onze kamer pasjes en wachten nog daar ze druk aan het typen is, dus ik vraag en het blijkt dat ze al klaar was.
Welkom in het hartelijke Inssbruck!!! Nog nooit zoiets mee gemaakt, de enige vriendelijke personeel werkte in de bar(+roken) verder alleen bij uitshecken een andere vriendelijke dame pffff, zijnschijnbaar gewend met grote groepen te werken, zijn hier zat, verder viel dit me zo tegen dat het een vettemin van mij krijgt, schaam je eigenaar!
Zelfs personeel bij ontbijt zeggen niets terug en geven het gevoel dat je maar snel weer weg moet. Misschien onze afkomst??? Aan de eigenaar: sorry dat we een stel zijn en geen groep maar laat het dan weten dat we minder welkom zijn, zeer onprofessioneel hotel op een paar mensen na, kamer redelijk jammer van de afzuiger in de badkamer met zeer veel stof

Kamertip: Kies een ander hotel als je een stel bent
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2015

Erg gezellige sfeer, goede, grote en schone kamer, erg vriendelijk personeel, ontbijt okay maar weinig keuze. Voor 230 had ik een zeer uitgebreid ontbijt verwacht. Ik zat in 1 kamer met mijn twee zoons, maar de ruimte was perfect.

Kamertip: Prijs te hoog. Ontbijt mag wat meer variatie. Miste krantje aan het ontbijt.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com