Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

Op fijne plek gelegen maar echt stadshotel; ongeïnteresseerde bediening, standaard ontbijt in een cafetaria achtige sfeer, kamers die geen indruk achterlaten. Maar voor de doorreis prima slaapplek. Zorg dat je gereserveerd hebt op de door TripAdvisor geadviseerde restaurants want anders echt al vol!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juli 2016

Hotel is aan de buitenkant aardig. De lobby is mooi en modern. De kamers vallen dan tegen: oubollig en zeker de badkamer kan een update gebruiken. Zwembad op het dak is prima zeker met de kerktorens op de achtergrond. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed.
Voor doorreis zeker een goed hotel.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 19 juli 2016

Bij aankomst geen hartelijk welkom of gedag de brunette medewerkster moeten we zelfs vragen en haar reactie: ja? , heeft u geboekt? Welke naam? Oke papiertje invullen, vergeet geboorte datum niet!
Dit alles zonder ons zelfs maar aan te kijken, we krijgen onze kamer pasjes en wachten nog daar ze druk aan het typen is, dus ik vraag en het blijkt dat ze al klaar was.
Welkom in het hartelijke Inssbruck!!! Nog nooit zoiets mee gemaakt, de enige vriendelijke personeel werkte in de bar(+roken) verder alleen bij uitshecken een andere vriendelijke dame pffff, zijnschijnbaar gewend met grote groepen te werken, zijn hier zat, verder viel dit me zo tegen dat het een vettemin van mij krijgt, schaam je eigenaar!
Zelfs personeel bij ontbijt zeggen niets terug en geven het gevoel dat je maar snel weer weg moet. Misschien onze afkomst??? Aan de eigenaar: sorry dat we een stel zijn en geen groep maar laat het dan weten dat we minder welkom zijn, zeer onprofessioneel hotel op een paar mensen na, kamer redelijk jammer van de afzuiger in de badkamer met zeer veel stof

Kamertip: Kies een ander hotel als je een stel bent
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2015

Erg gezellige sfeer, goede, grote en schone kamer, erg vriendelijk personeel, ontbijt okay maar weinig keuze. Voor 230 had ik een zeer uitgebreid ontbijt verwacht. Ik zat in 1 kamer met mijn twee zoons, maar de ruimte was perfect.

Kamertip: Prijs te hoog. Ontbijt mag wat meer variatie. Miste krantje aan het ontbijt.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 3 maart 2014

Wij boekten het hotel voor 1 nacht als tussenstop naar Kirchberg. Het hotel is centraal gelegen op 1 minuut loopafstand van de Altstadt. De auto kan men parkeren in de hotelgarage. De lounge is ruim maar was sfeerloos toen wij er na aankomst wat dronken. Het personeel is attent en klantgericht. De geboekte familiesuite was helaas door een misverstand niet beschikbaar maar dit werd door de receptie zeer adequaat opgelost door twee 2-persoonskamers ter beschikking te stellen. De kamers zijn ruim en comfortabel met goede bedden. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Verder heeft het hotel een sauna en een (klein)zwembad. Overall een goed hotel maar het oogt wel als een zaken/congres hotel zonder de typische Oostenrijkse sfeer voor zover men dit belangrijk vindt

• Verbleef: februari 2014, reisde met familie