“Heerlijk Thais ”

Keukens: Thais
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd heerlijk om hier te eten. Garnalen met nodels zijn super. Vooraf een mix van Thaise heerlijkheden. Top tent

6 augustus 2016 beoordeeld

UItstekend Thais restaurant. Ruime keuze. Ook echt pittig indien gewenst. Vriendelijke bediening. Snel. Geen goedkoop, maar ook niet echt duur restaurant.

3 juli 2016 beoordeeld

De gerechten smaakten heerlijk en worden in tamelijk grote porties geserveerd. Het personeel stelde zich daarentegen niet beleefd op naar de klant en de prijzen waren aan de hoge kant voor Oostenrijk.

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant met vrienden geweest. In tegenstelling tot de meeste Thaise restaurants in Europa is het eten hier wel echt spicy als je er om vraagt.

Bediening is snel.

9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zomerseizoen is voorbij, we gaan de warme streken verlaten en gaan naar innsbruck.
Voorgaande jaren bezochten we dit restaurant ook al en waren benieuwd of het eten daar nog net zo lekker smaakte als toen
Ja hoor, er is gelukkig niets veranderd!!! Heerlijk voedsel, gereed gemaakt in de open keuken, waar alle bezoekers een goed zicht hebben op de bereiding
De routing in de keuken is perfect, waardoor restaurantpersoneel snel de gasten kan bedienen
Geweldige smaken, eerlijke prijzen
Dit restaurant is zeer zeker een bezoek waard en ik hoop hier nog vaak terug te mogen komen om van de crispy duck en andere gerechten te mogen genieten

In Thai-Li-Ba geweest? Deel je ervaringen!