“Leuk museum, veel te doen voor kinderen”
Beoordeling van Haus der Natur

Haus der Natur
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 28,80*
Vanaf
Salzburg-kaart
Geclassificeerd als nr. 5 van 169 dingen om te doen in Salzburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 kids van 3, 5 en 10. Voor alle 3 genoeg te doen. Niet met te warm weer gaan want dan is het niet te doen in sommige delen!

31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor iedereen wat wils. Van de onderwaterwereld tot en met het menselijk lichaam. Veel activiteiten die de kinderen zelf kunnen ondernemen. Vooral het verbonden Science museum gooide hoge ogen. Leuk om een paar uur door te brengen.

25 augustus 2016 beoordeeld

Erg leuk museum voor jong en oud. Er is ontzettend veel te doen en te ontdekken. Je kan er zeker een dag voor uittrekken als je alles wilt zien. Er zijn een aantal erg oude exposities maar ook een aantal hele moderne. Dat maakt het museum juist zo leuk. Er zijn speciale ruimtes waar je kan picknicken. Behalve alles bekijken is er ook veel te doen voor kinderen. Je kan experimenten en proefjes doen in het z.g.n. science-center. Superleuk!

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig museum. Heel veel onderwerpen, misschien teveel. Het oogt daardoor een beetje chaotisch. Science deel is erg leuk met actieve opdrachten. Het was tijdens ons bezoek alleen erg en te druk en daardoor bloedheet binnen. Ga dus niet heen als het heel hard regent, want dan gaat iedereen.

Bekijk meer beoordelingen
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het hele gezin een dag doorgebracht bij Haus der Natur. Er is veel ze zien en te doen. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Helaas hebben we niet alles kunnen zien en doen. Daarvoor kwamen we tijd te kort.

In Haus der Natur geweest? Deel je ervaringen!