24 maart 2018 beoordeeld

goede locatie, sfeervol authentiek hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt, mooie bioscoop. VVV (Informatie) en supermarkt dichtbij. Toeristen voor de deur om foto's van het hotel te maken, is blijkbaar een bezienswaardigheid. Goed te bereiken met de bus vanaf het vliegveld.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
9 oktober 2016 beoordeeld

Hotels "all over the world" geweest! Maar een chagrijnig drama als dit nog nooit meegemaakt. Onvriendelijke ontvangst na autorit van 900 km. Te beroerd om duidelijk uit te leggen waar parkeerplaats was. Deze is zeer krap en liet mijn nieuwe auto er niet met een prettig gevoel achter. Smijten sleutel op balie en verder zoek je het maar uit. Eerste kamer geweigerd. Niet groter als een bezemkast, muf en zeer klein bedje tussen twee muren ingepropt. Na een hoop tumult andere kamer. Deze was iets ruimer en groter bed. Badkamer gerenoveerd. Wel douchen in zeer klein badje. Ontbijt in ongezellige "kamer" zonder aanwezig personeel. Om 9:30 was veel al op en werd niet meer bijgevuld. Geen gezellig barretje (is er gewoon niet) voor drankje. 1 nacht eerder uitgecheckt en was blij dat ik er weg was. Wat mij betreft ** i.p.v. **** Salzburg is gezellig en prachtig. Dit hotel NOOIT meer!

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
28 augustus 2016 beoordeeld

voor een eenpersoonskamer betaal je dik 200 euro en voor 2 persoonskamers zelfs meer dan ruim 300. Nou dan verwacht je voor een luxe kamer geen douche in een bad, geen ventilator ipv airco, geen bladderende werf, geen vlekken op de bank en wel een restaurant. Erg vriendelijk personeel, dat wel en een goed ontbijt. Een gebouw van meer dan 700 jaar oud heeft natuurlijk zo zijn beperkingen maar dat zou ook voor de prijs moeten gelden.

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi, oud hotel. Goed ontbijt, vriendelijke bediening. Het hotel ligt in een voetgangersgebied, maar beschikt over een goede parkeergelegenheid voor 15 euro per nacht. Wij hadden een hele kleine kamer met balkon. Zeker niet aan te raden. Verder een uitstekende plek als uitvalbasis voor een bezoek aan Salzburg. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
28 november 2015 beoordeeld

Gastvrije ontvangst door de dames van de receptie, niet te verwarren met de nukkige receptionist. Galeries en musea op loop afstand, restaurants in directe omgeving. Wij kijken terug op een paar leuke dagen in Salzburg.

Kamertip: Matrassen zijn aan vervanging toe.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com