“Knusse lunchroom met heerlijke gerechten”
Beoordeling van My Moms

My Moms
Geclassificeerd als nr. 417 van 710 Restaurants in Salzburg
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Ik at de fruit bowl met granola, die was heerlijk. Ik zag ook wat broodjes voorbij komen. Die zagen er ook heerlijk en vooral groot uit. De prijs is zeer redelijk voor wat je er voor krijgt.

Datum van bezoek: september 2020
2 september 2020 beoordeeld

Onverwacht zijn wij een dagje naar Salzburg gegaan. We waren op zoek naar een gezellig koffietentje waar we ook lekker gebak konden eten. Dan ben je bij My Mom's aan het goede adres. Heerlijke koffie en zelfgemaakt gebak. Genoten! Wij voelde ons extra thuis omdat de eigenaresse ook Nederlandse is. We zijn vriendelijk geholpen, goede service en een warm welkom.Top plekje om even tot rust te komen tijdens je bezoek aan Salzburg.

Datum van bezoek: september 2020
19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die My Moms bekeken, bekeken ook

In My Moms geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.