“Goeie muziek”
Beoordeling van Bistro de Marquez

Bistro de Marquez
Geclassificeerd als nr. 3 van 788 Restaurants in Salzburg
4 weken geleden beoordeeld

De mensen waren zeer vriendelijk. We hadden nog nooit Columbia ans gegeten en het was echt een aangename ervaring.

Datum van bezoek: september 2019

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn colombiaanse vriendin en ik raden dit restaurant zeker aan! Wij hadden de veggie dagschotel en een gevulde arepa. We kwamen aan de late kant binnen maar werden super snel geholpen. Ookal waren de tafels vol, werd er nog een extra tafel bijgemaakt voor ons. Knus restaurant, jammer dat we hier niet wonen om terug te komen!!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wachten meer dan waard! We moesten even wachten maar het eten was heerlijk! We hebben lunch op en de dame was ook heel aardig.

Datum van bezoek: juli 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel, heerlijk en knettersympathiek eettentje dat uitgebaat wordt door een goedlachse Colombiaanse dame. Wij hebben de dagschotel genomen en die was echt heel lekker. Soms zal het vol zitten maar het is de moeite even te wachten. Muy bonito! :)

Datum van bezoek: maart 2019
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superenthousiaste Colombiaanse dame maakt alles zelf ter plaatse vers klaar. Let op: alleen cash, drankje zelf halen uit koelkast, zitten niet erg comfortabel en geen toilet. MAAR bij hoge nood geeft bazin sleutel!! om buiten elders te gaan. Wat een vertrouwen en leuke sfeer.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bistro de Marquez bekeken, bekeken ook

In Bistro de Marquez geweest? Deel je ervaringen!