“Hidden gem ♡”
Beoordeling van La Gondola

La Gondola
Geclassificeerd als nr. 19 van 162 Restaurants in Villach
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrukkelijk eten! Veel keuze en ik zou een ommetje rijden voor deze vitello tonate. Personeel is keurig, onthield zonder briefje de complete bestelling. Snel het eten op tafel. Heerlijke huiswijn!

Datum van bezoek: augustus 2018

23 augustus 2018 beoordeeld

Tijdens een bezoekje aan Villach een heerlijke lunch gehad in de tuin bij La Gondola. Heerlijke Italiaanse gerechten voor een goede prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hebben heerlijk gegeten! Lekkere pizza's! Personeel was in eerste instantie wat stug.. maar was daarna prima. Zaten er nog na 15.00u, was geen probleem. Kinderen kregen nog een heerlijke loly. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval keken we door de poort vanaf de hoofdstraat en zagen we dit restaurant . Onverwacht leuk klein terrasje met goed eten. AANRADER

Datum van bezoek: augustus 2017
24 augustus 2016 beoordeeld

Gezellig druk bezocht restaurant met een uitstekende kaart en lekker eten voor een eerlijke prijs. Wijn was erg lekker en opvallend goedkoop.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die La Gondola bekeken, bekeken ook

In La Gondola geweest? Deel je ervaringen!