“Erg jammer”

Bellini Cafe-Bistro
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Dessert in Villach
Keukens: Oostenrijks, Italiaans
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen het rustig was hebben wij een lekkere tosti gegeten. Na driemaal om een apfelstrudel en crêpe gevraagd te hebben, deze na ruim een halfuur nog niet gekregen te hebben zijn wij weggegaan. Gemiste kans.

Datum van bezoek: augustus 2018

4 januari 2018 beoordeeld

We waren hier voor koffie en een eenvoudige lunch. Het was druk. Restaurant ligt in zijstraatje midden in het centrum van VIllach. We wilden gerechten bestelen die niet geleverd konden worden. Apparatuur kapot. Kaart zag er niet goed uit. Italiaanse karakter niet echt te ontdekken. In vrijwel alle opzichten een zeer matig restaurant.

Datum van bezoek: januari 2018
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang moeten wachten tijdens lunch. Het was niet druk maar toch geen snelheid. Veel mensen liepen weg.

Datum van bezoek: augustus 2017
Werner B, Inhaber van Bellini Cafe-Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Es tut uns Leid das sie lange gewartet haben! Wenn sie sich vorort beschwert hätten, hätte ich besser darauf reagieren können.

Da bei uns alles frisch zubereitet wird kann es auch zu kurzen Wartezeiten kommen.
Mfg Werner Battista-Tidl

11 september 2015 beoordeeld

Mooi gelegen in de straten van Villach , redelijk rustig . Vriendelijk bediening , ideaal voor een kleine snack

Datum van bezoek: september 2015
17 augustus 2015 beoordeeld

Bellini afficheert zich als Italiaans. Daar merk je in de keuze voor c.q. de kwaliteit van de gerechten niet veel van. De gebruikelijke schnitzels en een simpele pasta. Het gerecht van mijn keuze, Indische noedels leek volgens de beschrijving goed te doen. Dat viel vies tegen. Penne met een onduidelijke zoete saus, mango en rozijnen.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Bellini Cafe-Bistro bekeken, bekeken ook

In Bellini Cafe-Bistro geweest? Deel je ervaringen!