Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (889)
Beoordelingen filteren
889 resultaten
Waardering van reizigers
234
441
161
38
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
234
441
161
38
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 889 beoordelingen
Beoordeeld op 17 november 2017

Je kan je auto in de parkeergarage (ingang via straat achter het hotel) zetten en vandaar direct naar de hotelreceptie gaan. Zowel bij in als uitrijden van je parkeerplek in deze garage goed opletten voor andere auto's die plotseling van links of rechts kunnen aankomen.
Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd en dat mag ook wel, op mij maakt met name de receptie en restaurant ruimte een wat kille, sobere indruk. Een beetje typisch zakenhotel. De kamers zijn gewoon goed, al moest ik de ramen openzetten, omdat de airco moeite had de (te) warme kamer te koelen. Ontbijt is ruim en goed. Tip voor toch wat gezelligheid: ga eten bij restaurant Gasthaus Lend-Platzl, wat een paar honderd meter tegenover het hotel ligt.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank sjef20142014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2017

Super gelegen dicht bij centrum op wandel afstand
Heel ruime kamer, badkamer ook ruim met bad
Fitness sauna en infra rood cabine gratis ter beschikking
Ontbijt uitgebreid en goed verzorgd in een ruime ontbijt zaal

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank vra911
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2017

Degelijk hotel, prima prijs-kwaliteitverhouding vlak bij het centrum, prima ontbijt, vakkundig personeel, goede parking. Airconditioning laat wat te wensen over. Maar Mercurehotels maakt zijn naam weerhelemaal waar: ontzorgen gast en het geven van thuisgevoel.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank albertjanm2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2017

De ligging is goed, vriendelijk personeel en de kamers zijn erg schoon. Verder voldoet het hotel niet aan de verwachtingen. De Sauna is minder dan in Oostenrijk gebruikelijk. Geen goede mogelijkheid om af te koelen en geen mogelijkheid om frisse lucht in te ademen. De sauna lijkt gemaakt om in de folder te vermelden maar niet om te gebruiken door hotelgasten. De ontbijtruimte is overvol. Helaas heeft het hotel geen mogelijkheden om fietsen te stallen.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Janm2012
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 november 2016

De prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is dik in orde, zeker nadat ik bij aankomst een upgrade kreeg van kamer, met deels gratis minibar en nespresso apparaat.

Bed was erg fijn, kamer oogde ruim en modern. Ontbijt was niks 'over de top', maar wel gewoon goed. De ligging is behoorlijk centraal.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Sven K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexander_Mitgutsch, Stv. Direktor van Mercure Graz City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2016
Google-vertaling

Dear Sven K.,

thank you very much for sharing your impressions of your last stay and for your time to write!

I am happy to read that you felt welcome and comfortable and that you enjoyed the amenities of our privilege-rooms!

Looking forward to welcoming you soon again,

Alexander Mitgutsch
Assistant GM

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken