“Restaurant op de beste locatie in Wels”
Beoordeling van Da Charlie

Da Charlie
Geclassificeerd als nr. 15 van 109 Restaurants in Wels
7 mei 2017 beoordeeld

De locatie van Locanda Da Charlie is een galerij in het centrum van Wels. Je moet even rondwandelen in het centrum, maar als je het gevonden hebt is het zeer de moeite waard. Het restaurant is verdeeld over de begane grond en de eerste verdieping. Wat in Oostenrijk nog altijd mogelijk is, is dat men een rokers en niet rokers gedeelte heeft in een restaurant. Dus voor het niet rokers deel. De menukaart is zeer gevarieerd en hetgeen we besteld hebben was van zeer goede kwaliteit. De bediening is Italiaans en zeer vriendelijk. We hadden een tafel op de 1e verdieping en vandaaruit hadden we een goed uitzicht op de bar en een ander tegenover gelegen restaurant, erg gezellig.

Datum van bezoek: april 2017

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Da Charlie bekeken, bekeken ook

Wels, Opper-Oostenrijk

Wels, Opper-Oostenrijk

In Da Charlie geweest? Deel je ervaringen!