“Een heerlijke vakantie!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een heerlijke vakantie!”
Beoordeeld op 3 februari 2017 voor een verblijf in Januari, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben een heerlijke week gehad in het huisje van Birgit. Van alle gemakken voorzien, het bed was heerlijk! GHet huis ligt in een rustig deel van Laroque, vlak bij de oude citadel. Met onze hond liepen we zo vanuit de voordeur de bergen in. Echt een aanrader, we komen zeker terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren