8 januari 2018 beoordeeld

We verbleven een week met eindejaar in dit hotel.
Het is een prima hotel, mooie kamer nr 610 prachtig zicht.
Prima ontbijt, wel nogal druk op 31-12-2017 en 1-1-2018 maar ok ze deden hun best.
Dus eigenlijk op hotel niets aan te merken.
Maar Parking !!! Als je niet met een zeer exclusieve wagen aangereden komt, wat bij ons niet het geval was mits we een huurwagen bij vlieghaven Nice gehuurd hadden. Ja dan voel je dat wel, the betere service valt dan meteen weg. Geen parking mogelijk tenzij valet aan 30 euro per nacht. Wat voor een huurwagen erover is. Maar ook er waren wat Parkings aan zijkant vooraan, waar we niet al te vriendelijk werden weggejaagd wegens, gereserveerd voor zeer dikke wagens.
1 nacht stonden we in de parking waar we zelf inreden en ticket ook betaalden 20 euro aan automaat. Dus nachten erna wagen beetje verder langs straat achtergelaten.
Maar op onze rekening stond wel voor iedere nacht 30 euro aangerekend.
Na mijn uitleg paste de receptioniste de rekening ook aan, en ze was ook vriendelijk. Het gaat over dat ze mensen heel erg behandelen naargelang de wagen waarmee je aangereden komt.
Tip: Do not judge a Book by its Cover.

Kamertip: Zeezicht zijkant 610 stukje land en mooie zonsopgang boven zee.
Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Vincent W, General Manager van Monte-Carlo Bay & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Dear Guest,
Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions.
We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities and we take this opportunity to wish you All the Best for 2018.
We did well notice your remark concerning the parking. We do apologize for the perception you got from our service. Be assured there is no difference made between our Customers. The carpark places in front of the hotel are for passer-by Customers, eventually for oversized cars for which the parking is payable.
The valet service is cheaper than in other hotels of Principality. You can park your car yourself, but this means that each time you need it, you have to valid your ticket to go out. This is the reason why the valet service is not at the same price. Be assured that we should no longer work in hospitality industry if we used to judge our Customers by any criteria as you seem to think.
We are looking forward to welcome you again in a near future.
Cordially,
Vincent Waltregny

21 november 2017 beoordeeld

Pure verwennerij. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Luxe kamers met alles op en aan, ook heel verzorgd.Heel lekker eten in het restaurant. Een top ontbijt met kwaliteitsproducten. Kortom veel sterren te weinig voor dit hotel.

Kamertip: Een kamer aan zwembadzijde/zee, daar heb je een heel mooi uitzicht alsook is dit de zonnige kant.
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
Vincent W, General Manager van Monte-Carlo Bay & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Dear Cibo001,
We are pleased to read that you enjoyed your room and that your experience met your expectations.
We are looking forward to welcome you soon at the Monte Carlo Bay Hotel & Resort.
Cordially,
Vincent Waltregny

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jeetje, je komt wel eens ergens en denk je, alles klopt. Mooie locatie, prima ontbijt en vooral wauw gevoel. Maar ja, mooi weer, goed gezelschap helpt ook. Ook Monaco is wel prima om te zijn. Met een boot het water op en vervolgens ergens op een strandje te lunchen krijg je de glimlach
niet meer van je gezicht. Meer dan 5 sterren.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Vincent W, General Manager van Monte-Carlo Bay & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2017

Geachte Klant,

Bedankt voor uw verblijf en voor het delen van deze enthousiaste ervaring.
Wij verwelkomen u in de nabije toekomst

V. Waltregny

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier 4 dagen geweest hotel is niets op aan te merken. Maar voor wat betreft de bediening, om te huilen onvriendelijk traag en zeer onprofessioneel. Ik heb het dan ook over het personeel in bar en restaurant. Gezien de prijzen voor het eten is de kwaliteit ver beneden peil. Tijdens gala diner was het wel top. (?)

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Vincent W, General Manager van Monte-Carlo Bay & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2017

Dear Guest,

Thank you for your stay and for taking the time to share your experience.
We have well noticed your observations and we do apologize if our quality of service was not up to your expectation. We try to make every guest’ stay an enjoyable experience. Your comment will be shared with the concerned teams and we will remind them our quality standards to ensure a high level.
We are looking forward to welcome you in a near future.
Best regards,

V. Waltregny

31 maart 2017 beoordeeld

We hebben al in veel aangename hotels gelogeerd... wel, deze resort staat in onze top tien hoor! Zeer vriendelijk personeel dat alles in het werk stelt om aan je wensen te voldoen (vb. zo hadden we op het einde van ons verblijf de kamer graag een uurtje langer ter onze beschikking = tot 13u i.p.v. tot 12u, dit werd met de glimlach toegestaan). We hadden een ruime mooie kamer met alles er op en er aan, badkamer met bad, douche, toilet (met aparte glazen deuren voor de laatste twee),badjassen en slippers. Zeer ruim balkon met zicht op de bergen en toch ook wat zeezicht. Ze komen 2maal per dag de kamer doen (verse handdoeken, zo nodig). Er wordt nog steeds gebouwd in Monaco, en dit gaf wel een beetje lawaaihinder. Het ontbijt (heel belangrijk voor mij) had alles wat je maar kan wensen, zalm, 10 soorten beleg, vers fruitsap(pen), fruit, yogurtdrankjes, hard en zacht gekookte eitjes, roereitjes, spek, worstjes, tomaatjes, croissants, broodjes, ontbijtgranen, enz, enz, De tweede dag had ik zin in spiegeleitjes ... deze werden prompt bereid en gebracht, maarrr, er was wel een nota van €10 bij, en dat is de eerste maal dat ik dat meemaakte (overigens, als je al €41 betaalt voor het ontbijt ...). Het resort wordt heel goed onderhouden en verzorgd. Je kan er heerlijk wandelen (4ha), de lagune is prachtig (wel pas vanaf mei beschikbaar), het binnenzwembad is fenomenaal.
Er is een eigen shuttlebusje dat je tot aan DE Casino brengt. We schaften ons toch ook een busabonnement aan (zorg dat je voldoende wisselgeld hebt, de automaat blokkeerde op onze creditkaart, ook nooit eerder meegemaakt). Er zijn heel veel liften in de stad en dat is best aangenaam. Besluit: super verblijf.

Verbleef: maart 2017