Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.043)
Beoordelingen filteren
4.043 resultaten
Waardering van reizigers
2.032
1.220
467
194
130
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.032
1.220
467
194
130
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.043 beoordelingen
Beoordeeld op 17 mei 2018

1500€ per nacht voor een kamer.... dat was het absoluut niet waard
Veel show: we wilden gewoon op een zetel aan het zwembad liggen (om 18u 's avonds) maar we mochten enkel blijven zitten als we een fles kochten van 460€!!! Geen wonder dat alle ligbedden vrij waren!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Bedank aabbel422596
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FMC98, Directeur général van Fairmont Monte Carlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2018
Google-vertaling

Dear Sir,

Thank you for taking the time to share your experience on Trip Advisor.

The atmosphere of the Grand Prix Historique is special and we do put all our efforts to ensure the right balance between your wellness within the hotel and the rythm set by the event. I am sorry to read your disappointment with your Nikki Beach experience. Nikki Beach welcomes guests from the hotel as well as external patrons willing to use the Nikki Beach Restaurant or premium swimming pool beds. Our sunbeds are exclusively reserved for hotel guests and are available on a first comes first serves basis.

Thank you for your time and consideration, and I sincerely hope to be welcome you back to the Fairmont Monte Carlo soon.

Louis Starck
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 mei 2018

een absurd duur hotel, idioot hoge prijzen voor mini bar, maar dat zie je pas bij het uitchecken, prijzen liggen niet op de kamer. Bij het douchen, uitkijken voor uitglijden in de badkuip, en de hele badkamer wordt nat

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Bedank Ad v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FMC98, General Manager van Fairmont Monte Carlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018
Google-vertaling

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for taking the time to share your experience on Trip Advisor.

I am sorry that the hotel did not meet your expectations. Please rest assured of our constant willingness to offer the best service at all times. Please kindly note that our rates are clearly mentioned at the entrance of our venues and on our menus. They are also in line with other Luxury hotels in Monaco and on the French Riviera.

Sincerely,

Louis Starck
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2018

Enorm groot hotel waar je bijna verdwaalt. Kamer was goed ingericht en prettige badkamer. Onze kamer op de vierde etage had een klein balkon met uitzicht op de binnentuin, Was heerlijk rustig. Het ontbijt was goed. Gedineerd bij Nobu. Het eten was voortreffelijk en er werden goede wijnen geschonken. De priijs was er dan ook naar.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank kruijdenberg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FMC98, General Manager van Fairmont Monte Carlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018
Google-vertaling

Dear Sir,

Thank you for taking the time to share your experience on Trip Advisor.

We are delighted to receive such positive comments. I have shared your experience with my team and we are all very proud to have exceeded your expectations. We consider your comments to be our greatest reward.
Sincerely,

Louis Starck
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 januari 2018

8 /10
Had nu 4 kamers geboekt,zéér veel reclame gemaakt over dit hotel,vrienden hadden het deze keer ook geboekt ipv Marriot en eigenlijk waren ze niet super tevreden ! Wel champagne op de kamer gekregen/aangeboden ( waar was voor onze kamer bestemd) en ja kregen ook een fles Taittinger !) maar t zat in kleine details...

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Bedank PatrickG4353
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FMC98, Directeur général van Fairmont Monte Carlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2018
Google-vertaling

Dear Sir,

Thank you for taking the time to share your experience on Trip Advisor.

It is a great pleasure to learn that you spent a wonderful time at the Fairmont Monte Carlo. We seriously take the customers’ comments into account and I will convey yours to our teams. We are delighted to see that you enjoyed the property and the facilities that the hotel has to offer.

Sincerely,

Louis Starck
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 januari 2018

In december zijn we voor ons huwelijk naar Fairmont Monaco geweest en hebben daar van een SUPER ervaring mogen genieten.Het hotel is centraal gelegen en beschikt over zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Het eten is er zeer verzorgt en voor iedereen is er in overvloed.
We hadden een kamer met zeezicht, die was zeer ruim en proper.
Wij gaan zeker terug !!!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Bedank joeril2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FMC98, Directeur général van Fairmont Monte Carlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018
Google-vertaling

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for taking the time to share your experience on Trip Advisor.

It is a great pleasure to learn that you spent a wonderful time at the Fairmont Monte Carlo whilst in Monaco. We are delighted to see that you enjoyed the property and the facilities that the hotel has to offer.

Sincerely,

Louis Starck
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken