“Mooie tuin”

US$ 27,34*
Vanaf
Hop-on hop-off tour in Monaco
Geclassificeerd als nr. 1 van 33 dingen om te doen in Monaco-Ville
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangelegde tuinen met verschillende rozen en prachtige, romantische rozenbogen. Vijvers en leuke bruggetjes.

15 augustus 2017 beoordeeld

Een mooie tuin, waar vel te zien is. Maar je kan er vooral even prettig op rust komen, tijdens het rondlopen in de overweldigende stad.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke oase van rust in t altijd levendige Monaco. Naast t Grimaldi forum aan de boulevard Princess Grace. Prachtige tuin met diverse soorten karpers en prachtige boompjes. Heerlijk om even op een bankje te zitten en te genieten van t moois om je heen.

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons hotel kijkt uit op dit park, dus we genieten er nu al elk moment van. De aanleg is zeer variabel, waardoor men verschillende zichten krijgt op de mooiste rozen. Ook staan er diverse mooie beelden.
Aangrenzend staat er de bekende circustent van het wereldberoemde wintercircus.

Bekijk meer beoordelingen
2 juni 2015 beoordeeld

Ik ken de tuin al enkele jaren, maar hij is redelijk recent geheel verbouwd en opgeknapt. Het is een hele ervaring voor oog en neus. Rozen die ik nog niet eerder gezien heb (XXL en giga groot) perfect onderhouden met nergens aantasting door ziekten of verdorring. Geuren die elke paar meter veranderen. De rust van het prieeltje waar het beeld van Kees Verkade van Princes Grace staat met links een moderne, haast onzichtbare waterval. Aangrenzend is een eenden/karper vijver waarop een mooie, haast Japanse waterval op uitmond.

Reizigers die Princess Grace Botanical Garden bekeken, bekeken ook

In Princess Grace Botanical Garden geweest? Deel je ervaringen!