“De betere Cypriotische keuken”
Beoordeling van The Old Town Restaurant

The Old Town Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Polis
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

dit restaurant vlak bij het centrum van Polis heeft een mooi terras overdekt met druiven. De bediening is zoals we eigenlijk overal op Cyprus ondervonden, zeer vriendelijk!
We hadden gereserveerd, en gezien de drukte was dat nodig ook. Het eten is uitstekend, een klasse beter dan we tot nu toe in andere restaurants kregen. De kaart is uitgebreid, het prijsniveau hoger dan gemiddeld, maar het eten is het zeker waard!
Als we nog eens naar Polis gaan, gaan we hier zeker weer eten.

Vangelis S, Manager van The Old Town Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Thank you very much for sharing your experience wth us in TripAdvisor

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze resto kan je de iets fijnere Griekse keuken eten. Zeer smaakvol en verzorgde gerechten. Het is iets duurder als de andere resto's maar gezien de gerechten die ze geven in combinatie met de service, is dit zeker correct. Ze zijn ook royaal met de alcohol die ze serveren. Enorm vriendelijke en attente bediening! Een bezoekje waard!

15 september 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten een voorgerecht met gerookte zalm en een voortreffelijke champignonsoep . De chateaubriand was heerlijk mals gebakken en met verse sla en garnering geserveerd .De huiswijn is ook een aanrader.

Vangelis S, Manager van The Old Town Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2016

Thank you very much for your nice review about our Restaurant.

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje varen hebben we hier gegeten. Het vriendelijke personeel is veel te druk om goede service te geven. De setting in de tuin is leuk. De prijzen zijn iets hoger dan standaard. Het eten is prima met wat ups en downs. Wij raden aan de cypriot dumpling, de octopus zowel gegrild als calamari en de prawn kebab. Minder vonden wij de handmade partridge. Niet lekker vonden wij de crispy duck. De tirimasu was goed van structuur maar wij vonden het te hoog in de alcohol zodat de smaak helaas niet in balans was. De Baklava was prima. Als je aankomt krijg je warm pitabrood met 2 bakjes tapenade. Prima avond gehad . Wij zouden echter niet meer terug gaan maar iets anders proberen. Dit ook vanwege de service. Reserveren is aan te raden.

26 april 2015 beoordeeld

Een bezoek aan de “Old Town” Restaurant in Polis is zeker de moeite waard.

Het restaurant heeft een smaakvol interieur en een ontspannen sfeer door de warme en gastvrije bediening.

De menukaart is afwisselend met traditionele gerechten welke heerlijk zijn bereid.

De wijnkaart biedt een grote verscheidenheid aan wijnen om van te kiezen, de rode huiswijn (Merlot uit Frankrijk) a 17,00 is zeker goed te noemen.

Vooraf gratis pitabrood en humus, achteraf een gratis “home made” taartpuntje.

Het gerecht “konijn stifado “ is traditioneel bereid en buitengewoon smakelijk.

Wij hebben hier samen een verrukkelijk 3 gangen diner gegeten voor in totaal 70 euro.

Wij kunnen het een ieder aanraden om dit restaurant te bezoeken.

Reizigers die The Old Town Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Old Town Restaurant geweest? Deel je ervaringen!