Beoordeeld op 8 augustus 2017

Capital Coast ligt aan de kust, dat klopt. Vanuit het hotel kan je liggen op de bedjes zowel aan het zwembad als op het grasveld met uitzicht op de zee (let wel op waar je loopt want het kan maar zo zijn dat je op een zwarte adder trapt). Er is geen zandstrand voor het hotel, maar dat misten we niet want op steenworp afstand heb je dat wel voor de buren van Venus Beach Resort. Dit strand is vrij-toegankelijk. Voor de zwembadmensen kan ik vertellen dat het water zich behoorlijk opwarmt naar verloop van tijd, zo noemden we het ook wel 'het reumabad'. De kamer is gelokaliseerd aan een van de acht zijden dat het U-vormige complex telt. We hadden een kamer geboekt met zeezicht. Ik kan je aanbevelen, en wil je verplichten een kamer met zeezicht te boeken, als je niet op een troosteloze bouwval of een grote parkeerplaats wil uitkijken. Vanaf het balkon keken we uit op het zwembad en de zee. De kamer zijn we erg over te spreken. Na jaren een slechte airco te hebben op vakantie, hebben deze keer niks te klagen daarover. De kamer was altijd lekker koel en de bedden waren helemaal perfect, stevig maar niet te hard. Daarnaast waren de twee badkamers én de keuken met vaatwasser en wasmachine een pluspunt. Overdag gaat het leven in Capital Coast zijn gangetje, maar 's avonds (na half 10) lijkt het alsof het nooit geleefd heeft. De overdag-o-zo-levendige poolbar verkeert in een donker berenhol en het prachtige grote terras staart hopeloos van zich uit op de Middelandse Zee. Ik kan je aanraden om 's avonds langs de hoofdweg te lopen in de richting van de KFC en Mc. Aan die straat en in de zijstraatjes bevinden zich goede restaurants en een aantal leuke bars. Voor de echte levendigheid raad ik je aan om de bus te pakken voor 1,50 naar de haven, de bus rijdt over de hoofdweg. Dit vonden wij de moeite zeker waard! We zijn ook een paar keer lopend naar Ktima (de bovenstad) geweest. Aantal goede traditionele restaurantjes maar kijk eerst even op Tripadvisor wat open is, want er is 's avonds ook veel gesloten. Wij kijken terug op een leuke vakantie, maar Capital Coast, was het toch niet helemaal.

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht als je niet wil uitkijken op een troosteloze omgeving
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi kamer, netjes en schoon echter een hotel zonder 'ziel'. Personeel lijkt maar wat te doen en leiding lijkt te ontbreken. Ontbijt is rommelig en er is steeds tekort aan serviesgoed. Verder wat afgelegen en saai.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel heeft ruime goedverzorgde kamers. De SPA faciliteiten hebben een hoog niveau en is een echte aanrader. Verder is het buiten zwembad, terrassen en zijn de zon mogelijkheden uitstekend.
Geen slechte aantekeningen voor dit hotel

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 januari 2017 via mobiele applicatie

Capital Coast biedt ruime appartementen kamers met zicht op zee. Deze zijn volledig ingericht, zelfs inclusief wasmachine. Echter een schoonmaakset om de keuken schoon te houden ontbreekt. Een kleine moeite zodat het keukengerei ook schoner voor de volgende gast achterblijft. Wel worden de kamers, maar niet de keuken, keurig schoon gehouden.
Het ontbreekt echter volledig aan sfeer of knusheid. Het hotel is een "fabriek". In het weekend was de grote, kille, ontbijtzaal volledig gevuld met merendeel joggingbroek types en jengelende kinderen. Het ontbijt was smaakloos, goedkoop brood en vleeswaren. Gelukkig was de mixed omelet prima, maar om dat nu vier dagen te eten.....
Ook beschikt het hotel over een groot saunacomplex. Ook hier kilheid troef. Een fatsoenlijk zwembad, echter te koud om lekker in te kunnen dobberen. En achterstallig onderhoud, de trap naar het bubbelbad zat los, enkele planken in de sauna ook en spijkers die uit de houten banken steken. Na 18.00u is het saunacomplex nog open, maar handdoeken worden dan niet meer verstrekt.
Eindscore toch nog een twee omdat het grote ruime appartement veel goed maakt.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

We zien dat het hotel is verouderd. De kamer is ruim met keuken, twee badkamers en zeezicht maar de gordijnen en meubels vies en verkleurd. De bank is doorgezakt. Beetje uitgeleefd en niet erg schoon. Het mist comfort. Hotel somber aangekleed. Ontbijt prima, niet bijzonder. Alles is er dus, maar niet luxe en ook niet erg schoon. Hotel mist finesse. Wij zouden zeker geen all inclusive doen. Veel leuke restaurants in de buurt, uitgebreide supermarkt (verse groente, vers brood) aan de overkant. Met de bus in 10 min in de oude haven. Bus stopt elke 15 min. Heen & terug is 3 euro pp. Veel car rentals in de buurt. Hotel heeft eigen parking. Prima dus (op het oncomfortabele bed na) maar foto's op de website komen uit betere tijden.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner