“heerlijk eten en heel gastvrij ”
Beoordeling van To Steki Tou Thanasi

To Steki Tou Thanasi
Geclassificeerd als nr. 5 van 604 Restaurants in Paphos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

tegenover pittoresk kerke. mooie lokaties heel lekker eten en super gastvrije en vriendelijke bediening

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Titel zegt genoeg, eet van te voren niet teveel zodat je daar heerlijk kan eten. Zo goed eten voor een klein prijsje is ongelofelijk!

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst door leuk en efficiënt personeel . Dit in een gezellige entourage met zicht op een prachtige orthodoxe kerk Alles onder het genot van heerlijk eten Super

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant was moeilijk te vinden. Onze gps stuurde ons volledig verkeerde kant op. Gelukkig hebben we doorgezet.
Het restaurant was om 20 uur al bijna vol. Op aanraden van diverse beoordelingen kozen we voor het mezze menu.
Toen begon het: in een duizelingwekkend tempo werden gerechtjes geserveerd. Het was lekker en vers en afwisselend. En vooral heel veel eten.
Het tempo mocht van ons wel iets lager liggen.
Lekker? Zeker. Maar niet heel subtiele smaken en zeker niet lekkerder dan de antipasti in Italië. Eerlijk: de Italiaanse keuken vind ik gevarieerder.

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met ons gezin en opa en oma heerlijk gegeten! 1 avond ala Carte en 1 avond mezze! Beide heerlijk. De mezze is minder succesvol voor onze kinderen (4&6) en ala Carte was heerlijk. Vooral de gamba's met saffraan en de kip in gorgonzola! Hmmmm zeker een advies waard om hier te gaan eten!

Reizigers die To Steki Tou Thanasi bekeken, bekeken ook

In To Steki Tou Thanasi geweest? Deel je ervaringen!